Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiste nettopp salat.... og falt for fristelsen å ha i litt fetaost... når tenker jeg at jeg burde kanskje ikke spist det?

Noen som vet om det er anbefalt å holde seg unna fetaost? Er det farlig?

Sliter sånn med matlysten, og salat med fetaost var det eneste jeg hadde lyst på.. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste fetaoster man får i Norge er det helt greit å spise. De fra Arla er hvertfall laget på pasteurisert melk, og det er vel de man bruker mest av

Skrevet

Fetaost som selges i Norge er alltid laget av pasteurisert melk. Hvis det ikke er det, skal det være godt merket fra mattilsynets side:) Mao er det nok helt trygt.

Skrevet

Jeg har spist arla sin fetaost, men en ting vi må være obs på er at når glasset er åpnet må det spises innen 4-6 dager, det står med liten skrift på glasset..er litt mer nøye med å lese innhold nå enn når jeg ikke er gravid. Jeg og mannen min holdt jo på å le oss i hjel når vi så det (synes det var litt ekkelt også da;-), for vi har jo hatt et sånt glass i mndsvis, vi har bare fulgt holdbarhetsdatoen som vanligvis er et år frem i tid..Har bare spist nyåpnet fetaost nå i svangerskapet, passer på å ikke spise mat som er utgått på dato.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...