Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 i går så alt svart ut fra alle mulige kanter de mistenkte at babyen lå i seteleie og ville veie over 4kg når han kom. sambo har hvert skikkelig egoistisk i det siste og dratt ut med enner og ikke sett meg og gullet hele dagen,han kommer hjem 5min før han skal legge seg.. men i går fikk jeg virkelig nok,når jeg har hvert snill og ikke klaget på at han reiste og hentet seg en bil (uten skilt,for banekjøring) men han måtte fikse på den og det med engang,det resulterte i at vi ikke så han hele dagen. da han først kom hjem,stakk kompiser innom for og se på denne bilen,noe som seff er kjempe gøy for kællen. men han kunne f... ikke ta med seg gullet ut for det ble for mye mas,sa til han at det måtte han pent bare gjøre da sønnen vår syntes det er kjempe gøy og være med pappa ut... så de gikk ut begge to,men en som var små sur. da de kom inn igjen lagde jeg kveldsmat og fikk gullet i seng,og da satte kællen seg ned sammens med meg,noe som fikk det til og koke over for meg. jeg har faktist behov for og være litt alene jeg også,og når eneste muløigheten jeg har er når gullet sover,så vil jeg virkelig ha den studen.. kællen ble potte sur og kaldte meg egoiastisk og masse annet tull. en time senere kom han angrende hjem igjen og ba om unnskyldning han hadde tenkt på kameratene sine som komenterte det at han aldri hadde med seg guttungen noe sted,det var alltids jeg som tok han. og de kompisene har ikke barn men damene dems klikker mentalt når de går ut,mens jeg godtok det meste.. vr så deilig og høre at han for engangs skyld skjønte hva jeg mente... og når det kommertil babyen var jeg på ul på sykehuset etter henvising fra lege da han trodde babyen lå i seteleie. babyen lå med hodet ned,ikke helt festa enda,og han veide 3100gram nå og ville veie ca 3600 når han blir født om det er til termin,så nå kan jeg bare oe meg og nyte de siste dagene;) lenge siden jeg har følt meg så happy;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå