Gå til innhold

Klikker for meg!!!!!!!!!!(ang GET)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringer for å klage på at de NOK EN GANG har sendt oss feil regning (ringer de 1-2 ganger imnd) OGSÅ LEGGER DRIT KJERRINGEN PÅ!!!!!!!!!!!! Åååååååååååååååååh

 

Kan ikke tro den finnes fok som er fornøyd etter at de gikk fra upc til get... Har jo bare vært kødd, og kundeservice... hva er det???!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

etter at upc gikk til get så vet jeg om maaange misfornøyde kunder.. helt grusomt at de skal behandle kunder på den måten! ville sendt klage til forbrukerrådet jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...