♥Love is in the aiR♥ Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Ringer for å klage på at de NOK EN GANG har sendt oss feil regning (ringer de 1-2 ganger imnd) OGSÅ LEGGER DRIT KJERRINGEN PÅ!!!!!!!!!!!! Åååååååååååååååååh Kan ikke tro den finnes fok som er fornøyd etter at de gikk fra upc til get... Har jo bare vært kødd, og kundeservice... hva er det???!
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 etter at upc gikk til get så vet jeg om maaange misfornøyde kunder.. helt grusomt at de skal behandle kunder på den måten! ville sendt klage til forbrukerrådet jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå