Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Det som jeg skrev på handlelista mi med all frukten kan du fint spise. Alt sammen, men ikke overdrive. eneste vaniljesausen du bør styre unna. ta da heller litt diabetes is eller den sans isen oppå fruktsalaten. Så det kan bli kos på deg å. Visst du vil :-)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 unnskyld meg, men hva skjer med å gi en dame med svangerskapsdiabetes råd om å spise masse frukt? er jo tonnevis av fruktsukker i det. ikke særlig smart, med tanke på sukkersyke.......
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Er ikke snakk om å spise en hel jordbær kurv da. Her er min mengde da jeg lager til meg selv. 1 jordbær 1 ring ananas 5-6 druer 1/4 banan 1-2 appelsinbåter 1/4 eple Og litt vaniljesaus ( dia vaniljesaus for di som har sukkersyke) Min far har hatt diabetes i maaaaaange år. Å dette har han også spist uten at blodsukkeret har flydd opp.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Ble litt nervøs når jeg så nick'et mitt i overskriften, lurte på hva galt jeg hadde sagt..hehe. Takk for tips Litt frukt kan jeg spise ja, max to om dagen etter det jeg har hørt. Får nok mer info når jeg skal på sykehuset i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå