Gå til innhold

SKREKKBLANDA FRYD...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det som jeg skrev på handlelista mi med all frukten kan du fint spise. Alt sammen, men ikke overdrive. eneste vaniljesausen du bør styre unna. ta da heller litt diabetes is eller den sans isen oppå fruktsalaten.

 

Så det kan bli kos på deg å. Visst du vil :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

unnskyld meg, men hva skjer med å gi en dame med svangerskapsdiabetes råd om å spise masse frukt? er jo tonnevis av fruktsukker i det. ikke særlig smart, med tanke på sukkersyke.......

Skrevet

Er ikke snakk om å spise en hel jordbær kurv da.

 

Her er min mengde da jeg lager til meg selv.

 

1 jordbær

1 ring ananas

5-6 druer

1/4 banan

1-2 appelsinbåter

1/4 eple

 

Og litt vaniljesaus ( dia vaniljesaus for di som har sukkersyke)

 

Min far har hatt diabetes i maaaaaange år. Å dette har han også spist uten at blodsukkeret har flydd opp.

 

 

Skrevet

Ble litt nervøs når jeg så nick'et mitt i overskriften, lurte på hva galt jeg hadde sagt..hehe.

Takk for tips :) Litt frukt kan jeg spise ja, max to om dagen etter det jeg har hørt. Får nok mer info når jeg skal på sykehuset i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...