snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 ødelegger dette for å bli gravid eller??? jeg leset de på penille.... noen som har blitt de selv når de brukte glidemiddel??
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. mai 2008 noen erfaring... de er glidemiddel fra apoteket...
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Man skal helst ikke bruke glidemiddel når man prøver å bli gravid har jeg lest her inne pga at det kan sette ned bevegeligheten til svømmerene. Men det finnes et glidemiddel som heter Pre-seed som man anbefaler å bruke når man prøver å bli gravid. Kan kjøpes på http://babymirakel.no/
Guttemamma75 Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Vi brukte glidemiddel og ble gravid på 4 pp.... Men du bør bruke vannbasert glidemiddel (ikke silikon) - anbefaler en som heter Toko som fåes kjøpt på kondomeriet - det er den beste vi har prøvd iallefall.. Koster 149 kr for en flaske men den er dryg og holder lenge..
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2008 så på pre-seed de hørtes bra ut de... jeg er usikker på om de er vannbasert skal sjekke de... men apoteket bør jo selge greie produkter.. en annen jeg kjenner fikk tvillinger når de brukte glidemiddel så de er jo mulig... men takker for svar:)
Collet :) Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Ja, si det, jeg har lurt på det samme selv.... På apoteket sier de at et vanlig vannbasert glidemiddel ikke skal hindre noenting. Men andre mener at de kan det. For å si det sånn, har man "svømmedyktige soldater" så kommer de seg fram uansett! Men at mengder med glidekrem kan føre til at bevegligheten blir nedsatt kan jo kanskje skje. Det skader ikke å prøve et som "beviselig" er mer likt til EL-slim i konsistensen, nå jeg har bestilt ei pakke Pre-seed og prøver! Håper jeg får den til EL som visttnok skal være rundt 25.mai!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå