Gå til innhold

Penklær til 17. mai. Aaaarrgghhhh!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært OVERALT (Oslo) men finner overhode ingenting uten at det koster nærmere 2000 kroner! Er det bare jeg som sliter med 17. mai antrekket eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå skal jeg jobbe 17.mai da men var i konfirmasjon forrige helg og da hadde jeg faktisk to kjoler som passer....den ene er en jeg kjøpte meg til jul på b.young, den kosta vel 6-700kr, går til lårene omtrent og er band eller hva jeg skal si under puppene..den er strech i så magen fikk god plass:) (den var blå med sort mønstret gjennomsiktig uttapå) ellers så hadde jeg en annen sort kjole som også var stretch i...prøv å se om du kan finne d for da kan d jo også passe siden:)

lykke til:)

Skrevet

Jeg endte opp med en enkel sommerkjole fra H&M til 149 kr, så blir det tights under hvis det blir kaldt.. det for være godt nok for i år :)

Skrevet

jeg har funnet et svart mammaskjørt på H&M - og så tenkte jeg strømpebukser og en fin topp (kjøpte toppen på Vero Moda, var ikke mammatopp, men den har sånn knyting rett under puppene og passer fint til stor mage) :)

Skrevet

Hei! Jeg kjøpte en ganske lang tunika på vila. Den kan brukes til en litt kort kjole, eller med tights under (finest uten). Den kostet 400 tror jeg. I bringebærrød. Kjempe fin!

Skrevet

Fikk en kjempe søt kjole her for en ukes tid siden :) var hvit i bunnen med masse store og små blomster i forskjellige lillenyanser. Litt utringet foran også falt den så fint over magen (gikk liksom ut rett under puppene), rekker til midt på leggen ca. Kjøpt på den kule mage :)

Skrevet

Fant en kjempesøt kjole på Cubus for 199 kr, dem har kjempemasse fine som passer for gravidmager:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...