Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde så store planer om å få gjort en del husarbeid i dag, men så snart jeg beveger meg, så får jeg vondt i magen. vaska kjøleskapet i sta, og da gjorde det vondt hele tida, ikke sånne uutholdelige smerter, men verker liksom inne i magen. tror det er i livmora. det roa seg etterhvert, da jeg satte meg, men når jeg gikk noen meter, ble det vondt igjen. Er det bare kynnere? syns liksom det er litt for vondt til det og, men....

Er 29+4 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes nok dette kan høres ut som kynnere. Blir magen (livmora) hard når det skjer?

Jeg fikk kynnere allerede i uke 14-15, da var de i begynnelsen ganske vonde. Nå er det mest sånn at jeg merker at det skjer "noe", og at magen blir hard (er 28+4 i dag). Litt vondt å stå helt oppreist liksom, må bøye meg litt.

Det kommer forresten gjerne i forbindelse med husarbeid og andre ting som innebærer mye bøy og tøy (ikke trening faktisk, men bøyer og tøyer ikke så mye der). Fikk beskjed fra jm om å ta det med ro om det ble mye av det, så nå har jeg en god grunn for å lene meg litt tilbake og se på hybelkaninene mens jeg venter på at mannen min skal bli ferdig med våronna så han har tid til å vaske huset ;-)

Skrevet

ja, magen blir hard. Da er det nok kynnere, selv om de ikke har vært så langvarige og kraftige tidligere. Jobber du fortsatt da? takk for svar, forresten:)

Skrevet

Høres ut som kynnere. Har det også slik. Kan ikke hente posten eller gå med søpla uten at magen er en sprettball.. Vondt er det også.. Har nettopp blitt sykemeldt frem til termin (8.8.08) pga. dette.

Skrevet

hmm,da bør jeg kanskje ringe legen i morgen, for å høre med ham

Skrevet

Jeg studerer, så sitter mye hjemme og leser til eksamen for tida. Det er ikke så slitsomt heldigvis :-)

Men er også på jobb i museumsresepsjon/butikk og som støttekontakt noen dager i uka, går greit foreløpig, men passer på å sette meg når jeg trenger det, og få andre til å bære og løfte for meg. Begynner å jobbe mer når jeg er ferdig med eksamen, så får jeg se hvordan det går. Har en forståelsesfull sjef og kollegaer, så tenker det går bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...