Gjest Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Hadde så store planer om å få gjort en del husarbeid i dag, men så snart jeg beveger meg, så får jeg vondt i magen. vaska kjøleskapet i sta, og da gjorde det vondt hele tida, ikke sånne uutholdelige smerter, men verker liksom inne i magen. tror det er i livmora. det roa seg etterhvert, da jeg satte meg, men når jeg gikk noen meter, ble det vondt igjen. Er det bare kynnere? syns liksom det er litt for vondt til det og, men.... Er 29+4 nå.
alvilde Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 jeg er andregangsgravid, i mitt første svangerskap var jeg veldig plaget med kynnerer å det er ikke mye godt, høres nesten ut som det er det du har
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Takk for svar. Har hatt kynnere tidligere i svangerskapet, men det har kun vært hvis jeg har gått i høyt tempo, og de har gått over så snart jeg har tatt meg en liten pause. Dette er mye vondere, og gir seg ikke like lett. og så snart jeg reiser meg, er det på'n igjen... Men mulig det er kynnere likevel. Ikke greit å vite når man ikke har vært gravid før:)
Nr3på vei, to tette:) Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Jeg fikk kynnere sist bare jeg snudde meg i senga, bøyde meg eller skulle reise meg....fikk beskjed om å ta det med ro og måtte slutte med alt husarb og alt som provoserte det slik at det ikke skulle medføre til modning.
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 burde jeg ta kontakt med legen, da? Jobber jo fortsatt, og da blir det en del tråkking
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 har sovet godt i natt, men merker ubehag i dag også, så nå har jeg ringt legen. fikk time senere i dag, så da får jeg hvertfall sjekket det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå