Gå til innhold

Ut og spise i Oslo, men hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefal meg en restaurant med god mat uten for stive priser i gåavstand til Spektrum. Trenger ikke være barnevennlig ;-) Takker for tips!

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Et stykke unna spektrum. Men sinnsyk god mat, Santinos :-)

Skrevet

Nam Kang, Torggata - japansk/koreansk.

Vann og Brød, Tøyenbekken - tapas.

Skrevet

om du vil ha gresk mat er det veldig koselig og hyggelige folk + veldig god mat på Zorbas i togata 12. ikke langt å gå. www.zorbas.no tror jeg nettsiden er.

ellers så er bari pizza et forslag. det er litt fastfood da. gyros, pizza osv. ligger også i torgata. er mange forskjellig spisesteder i gatene fra torgata og ned mot spektrum.

Skrevet

Ja! Liker oss der, billige priser også!

Skrevet

Har vært på Zorbas en gang for noen år siden, var fornøyd den gangen. Kanskje vi skulle prøve det igjen....

Skrevet

Bella napoli i Storgata.

Plankesteken der er kjempe god :-)

Åsså Coppa alla brasiliana til dessert. Det er is, kaffe og eggelikør lagevis... Mmmmm kjempe god

Skrevet

Ok, takk for forslag! Har vært ute en tur... Noen andre som vet om noe bra?

Skrevet

Vann&Brød på Grønland. Kjempegod tapas! :-)

Skrevet

I Kirkeristen finner du en italiensk restaurant som heter Baltazar. Nyyyydelig mat, kelnere som kan jobben sin og intim stemning :) Prisene er ikke så ille der.

Skrevet

På sahara har de også kjempe god persisk mat:) husker ikke adressen men det ligger inn den gaten ved burger king i Karl johann:)

Skrevet

Habibi, libanesisk tror jeg. storgata 14

Skrevet

Agra på Akerbrygge har nydelig indisk mat.

Skrevet

arakataka er gourmet til en ok pris

anbefales på det sterkeste. ligger i nabobygget til rockefeller. ikke langt fra spektrum

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...