Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva får de smake på?

Hvor mye mm eller mme på en dag?

Her er småtten 9 mnd på mandag. Han får smake på mye rart vi spiser, men bare bittelitt..Han er ikke glad i middagsglass, men er veldig nysgjerrig på vår mat. Får grøt tre ganger per dag. Pupp natt/tidlig morgen, kveld og en gang på dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han får smake på det meste som er lett å tygge, både ndg mat og kaker. Er veldig glad i mat og sitter og plukker i seg med fingrene mens jeg bruker skjeen.

Jeg ammer, så akkurat hvor mye mm han får i seg vet jeg ikke, men ammer 4-5 ganger i løpet av dagen.

Skrevet

min får nan morgen og kveld

morgen i senga: mm

frokost: grøt/brød med prim, leverpostei, makrellitomat

lunsj: brødmat med ........

middag: middagsglass eller vanlig mat som vi spiser, eks. poteter, gulerøtter, kokt torsk, laks, kjøttkaker, brunsaus, kjøttdeig, spagetti osv..

kveld:grøt

kveld i senga: mm

Skrevet

ca kl 0800 mm

ca kl 0900 brødskive med makrell i tomat el leverpostei, har fått smakt på mye annet pålegg også, som feks ost og syltetøy (bare litt da). Vann

ca 1200 mm og frukt

ca 1430 middag som vi har laget selv, hun liker det best. Hun får grønnsaker og potet "gafla" sammen med fisk eller kjøtt. Vann

ca 1600 spiser vi middag, da får hun enten noen smakebiter av vår middag, eller en brødskive å gnage på. Hun blir sur om vi setter oss til bordet uten henne...

ca 1800 mm

ca 1900 grøt, vann, lalle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...