Gå til innhold

Noen som vil anbefale en babycall som er bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil anbefale en babycall som er bra? jeg skal kjøpe babycall snart og har lyst på en som er bra, noen som har noen forslag? takker for svar;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt oss Phillips 499, og håper at den fungerer bra, vi har prøvd den og den er veldig enkel i bruk i hvertfall, med ulike alarmer om det feks er for varmt/kaldt på rommet ( mulig alle har dette, det er jeg ikke sikker på altså ) vi syns hvertfall den virket veldig bra!

Skrevet

har kjøpt inn den super nova 900 vi denne gangen..hadde philips sin sist gang og var forsåvidt grei nok den,men denne gangen ønsket vi en babysitter med digital skjerm. føler meg da tryggere på at vi både har dekning og at alt står bra til...

:)

Skrevet

Har prøvd to forskjellige phillipsbabycallere, og har gitt det opp.. Nå skal vi ha Super Nova!! Den har jeg fått demonstrert på jobb, og er den eneste vi har vært fornøyd med der...

Litt dyr, men så er jeg ganske sikker på at den er bra da..

Skrevet

jeg vil anbefale deg super nova. vår er 4 år gammel da men er veldig fornøyd med den. nå er den nok en del oppdatert og helt sikkert ikke verre:) koster litt men verdt det.

Skrevet

Vi har brukt nå i 2 år babycall merke Philips som vi kjøpte på Class Olhson butikk. Den er veldig enkel og koster ca 500 kr. Ikke noe komplisert og har virket helt perfkt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...