reseret Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Er i uke 32 og har masse kynnere, ganske plagsomme, strekker og sprenger over hele magen og bakover i ryggen og i "lovehandlesene". Er jo ikke særlig i tvil om at dette er kynnere, men leser hele tiden av kynnere kommer i tak og slipper. Det merker ikke jeg noe til, synes det sitter i konstant et par timer når magen først har blitt hard. Spesiellt etter jeg har spist eller så fort jeg begynner å gå (får jo ikke gått tur lenger Lurer også på om man må slappe av når man har kynnere, eller om det er greit å fortsette å gå tur f.eks, selv om det er ubehagelig.. Takk for svar!
KarinB Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 mone kynere er heller ikke takvise, tror jeg. kjenner at magen strammer seg og så går det over. varer på langt nær så lenge som dine da...tror kanskje at kynnere oppleves forskjellig fra kvinne til kvinne jeg.
Dojamor Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Hei! Mine kynnere er også slik, men varer som regel "bare" opptil en halvtime. Jeg har fått beskjed om å stoppe opp og ta det med ro når kynnerne blir så harde, for at det ikke skal utvikle seg til rier i steden. Jeg har forsåvidt ikke noe valg heller, for de er så vonde at jeg må krøke meg sammen og "puste meg gjennom" de:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå