Mommy 3 Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Jeg har utrolig mye eggehvitte, er dette farlig? Jeg har ikke høyt blodtrykk - helt normalt. Skal ikke til legen før om 3 uker. Burde jeg ringe for en tidligere time? Hva kan det være eller komme av? Burde jeg være bekymret?
emporium Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Urin: Undersøkes ved hver kontroll. Man ser etter eggehvite, sukker og bakterier. I siste halvdel av svangerskapet kan eggehvite i urinen (proteinuri) være et tegn på svangerskapsforgiftning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå