Gå til innhold

Er det noen som har det meste klart til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på storinnkjøp i går men da jeg kom hjem så tenkte jeg at det kanskje var litt tidlig å begynne å sette det opp. Jeg har 3mnd igjen til terminen. Hmm, what to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, jeg har 4 måneder igjen og nesten alt klart ;-)

Greit å bli ferdig med det nå mens formen ennå er god og det ikke er altfor varmt. Kan godt se for meg at det blir et slit å drive med innkjøp osv. når magen blir større og det blir varmere ute.

Synes det er helt greit å ha det klart jeg...

Skrevet

Hei, har termin dagen før deg og er så og si helt klar her og. Så fort engangsstønaden kom inn så gikk det bare et par dager før alt var kjøpt... Hadde vogn fra før og med 50% på Kid, så gikk det fort å kjøpe inn kluter, sengetepper osv. der. Har ikke tenkt å vaske det helt enda, venter et par uker, men så skal jeg vaske ferdig det av babytøyet som trengs den første måneden. Deilig å være ferdig i god tid, da! :-)

Skrevet

NEI, men skal begynne på storinnkjøp når vi har flyttet inn i den nye leiligheten våres neste helg.

var og kikket på stellebord og senger i går...=) blir gøy å kjøpe inn!

Skrevet

Jeg har så og si alt klart:) Er 3 mnd til termin her i huset:) Tida går så fort at det er like greit å ha alt i hus nå:)

Skrevet

har nesten alt i hus unntatt bilsete og ammeting :) termin 2 august og synes også det var greit å ha ting unnagjort når jeg er i form til det :)

Skrevet

har og 4 mnd igjen,men har ikke sotte opp noe ennå..men har d meste klart egentlig..vogn og bilsete kjøpte jeg ganske nytt på finn,litt fornøyd med d :)

så skal jeg bare hente en stellekommode,å seng og d som hører med har jeg i hus..

så skal jeg bare kjøpe inn litt klær ,tepper kluter å sånn små ting:)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Jeg har ingenting klar til neste, men alt klart etter forigge..hehe.

Stellebord,vogner,bleiebøtte etc brukes jo til jenta vår på 19mnd nå, så det har jeg ikke pakket vekk...

Klær,vippestol,babygym osv ligger på loftet...blir nok og handle endel nye klær i sommer på ferie, men skal begrense meg..har jo så mye etter førstemann:-)

Skrevet

Har også alt klart, bare å hente ned fra loftet(: Har absolutt alt siden førstemann, trenger kun å kjøpe ny vippestol, ellers er alt i boks. Men det blir enda lenge til noe skal hentes ned fra loftet, er bare i uke 26.

Skrevet

synes ikke det er for tidlig jeg nei :) er jo det som føles best for deg du skal tenke på.. jeg liker å ikke ha alt å tenke på i slutten.. Vi er ferdig med alt unntatt stellebord.. men det tror jeg ikke vi skal ha.. ikke sånn ordentlig hvertfall.. skal ha stellematte og en plate å legge den på :) så vil si oss ferdig med det meste unntatt småtteri til stell osv.. er 28 uker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...