FrøkenKnallkul Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Før gikk det an å gå på butikken og handle en liten pose med varer for 100-200 kr, men nå synes jeg det blir 300-400 kr uansett hvor lite jeg handler. Vel, kanskje ikke uansett, men dere skjønner vel hva jeg mener Jeg og mannen min satte oss ned her om dagen og gikk gjennom alle kontoutskriftene så langt i år. Hver mnd handler vi mat og diverse husholdningsartikler for 6500 kr. Synes det er mye på 2 voksne og en liten på under året. Hva ligger dere på pr. mnd i husholdningsutgifter? Men nå blir det skjerpings! Skal prøve å være mer økonomiske når det gjelder mat
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Jeg handler mye i Sverige,kjøtt o.l, og så handler jeg annet her hjemme. handler for ca 700 kr uka (uten bleier, godis, hygieneartikler osv) Alt i alt blir det ca 1000kr uken, på 2 voksene og et barn på 2
englebarn x 2 Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 haha, det er nok vanene deres og ikke matvareprisene som står bak den endringa der;) Vi merker strengt tatt ikke noe til prisøkningen. Handler en gang i uka for 7-800kr til 2 voksne og en ettåring. Det inkluderer bleier og hygieneartikler. Alt vi handler i en dagligvarebutikk. Det er mye å spare på å planlegge bedre. Vi brukte myyye mer den tiden vi løp på butikken daglig.
Mersa og gutta <3 Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Ja, merker det. Ikke godt, men ser at ting har gått opp en krone her og der. Kjøttdeigen vi bruker å kjøpe har gått opp 5 kr kilo f.eks.... Matvarehandlene gjør ikke det helt store innhogget i budsjettet, men kombinert med høyere rente merker vi at det er mindre igjen når det nærmer seg neste lønning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå