mei&mi + marcus :) Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Samboeren min er flyttet fra oss. Var på trygdekontoret i dag og traff faktisk en normal dame som jobbet der! Har igjen 5 mnd av overgangsstønaden for hun på 4 år og så får jeg os for babyen 2 mnd før termin, utvidet barnetrygd får jeg nå og hjelp til å betale bhg og så bidrag da.Så jeg skal nok klare å betale mine regninger likevel!! En lettelse midt oppi alt styret! Ville bare dele min "glede" med noen..hehe... Alt ordner seg for snille jenter..
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Nei så trist!! Huff da, men godt alt ordner seg da=) Og det gjør som oftest det for snille jenter ja;o) Skal du bli boende "her" nå da?
mei&mi + marcus :) Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 Jeg blir boende der vi har bodd til nå ja.. Hvordan gikk det med graviditetstesten forresten???
yasmina Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Saa flott da !!! leste det andre innlegget ditt og er imponert over hvor fattet og klartenkt du er selv om du befinner deg i en meget kjipt situasjon. Tror nok du kommer til aa klare deg kjempe fint !!!! Lykke til videre ! Klem
mei&mi + marcus :) Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. mai 2008 Tusen takk alle sammen.. Er litt overrasket over meg selv og hvordan jeg har taklet det, så langt ivertfall, men det hjelper ingen om jeg legger meg ned og syns synd på meg selv. Har en fantastisk familie så da skal jeg komme meg igjennom det meste! Av en eller annen grunn så hjelper det faktisk med noen støttende ord fra ukjente mennesker også.. Så takk igjen... =D
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 Alt er enklere når det "jordiske" er ordnet....da får man også mulighet til å bearbeide alt det andre. Men sant som du sier det ordner seg for snille jenter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå