Gå til innhold

Alt ordner seg.. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min er flyttet fra oss. Var på trygdekontoret i dag og traff faktisk en normal dame som jobbet der! ;) Har igjen 5 mnd av overgangsstønaden for hun på 4 år og så får jeg os for babyen 2 mnd før termin, utvidet barnetrygd får jeg nå og hjelp til å betale bhg og så bidrag da.Så jeg skal nok klare å betale mine regninger likevel!! En lettelse midt oppi alt styret! :)

Ville bare dele min "glede" med noen..hehe... Alt ordner seg for snille jenter.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei så trist!! Huff da, men godt alt ordner seg da=) Og det gjør som oftest det for snille jenter ja;o) Skal du bli boende "her" nå da?

Skrevet

Jeg blir boende der vi har bodd til nå ja.. ;) Hvordan gikk det med graviditetstesten forresten???

Skrevet

Postkassen din er full=S

Skrevet

uups! skal fikse det..

Skrevet

Saa flott da !!!

leste det andre innlegget ditt og er imponert over hvor fattet og klartenkt du er selv om du befinner deg i en meget kjipt situasjon.

Tror nok du kommer til aa klare deg kjempe fint !!!!

Lykke til videre !

Klem

Skrevet

PM sendt...

Skrevet

så bra!! har faktisk tenkt på deg!!=)

Skrevet

Tusen takk alle sammen.. :) Er litt overrasket over meg selv og hvordan jeg har taklet det, så langt ivertfall, men det hjelper ingen om jeg legger meg ned og syns synd på meg selv. Har en fantastisk familie så da skal jeg komme meg igjennom det meste! Av en eller annen grunn så hjelper det faktisk med noen støttende ord fra ukjente mennesker også.. ;)

Så takk igjen... =D

Skrevet

Alt er enklere når det "jordiske" er ordnet....da får man også mulighet til å bearbeide alt det andre.

Men sant som du sier det ordner seg for snille jenter :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...