brooklyn Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 vi bruker trusebleiene til lille sjefen, de funker greit. litt tykkere enn libero sine up and go, men ellers helt ok.
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 vi er veldig fornøyd med både bleiene og prisen Har kun hatt en lekasje, men det var når eldste hadde skiftet og ikke fått bleien på skikkelig
Tommage♀♂ Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Ja, vi bruker bare dem nå for tiden. Koster en slikk og ingenting, og vi har ingen problemer med dem
Tomine is my star Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Liker ikke trusebleiene de er så tykk og stive...men de andre syns jeg er helt ok!
Turtelduen Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Ikke ok... Likte dem ikke. Men så liker jeg ikke pampers heller jeg da. Er no spesielt med ungene mine, siden det bare er libero som holder skiten inne...
~Milly~ Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 De vanlige bleiene er helt suupre på jenta vår.. trusebleiene blir for vide rundt låra, sitter ikke godt på henne.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 Jepp, bruker dem vi og. Kjempe fornøyd, bortsett fra at innimellom kjenner jeg det er en litt kvalmende lukt fra de. Og da mener jeg fra selve bleia altså! hehe.. En slags søtlig parfyme-lukt. Men dette er bare av og til. -rart egentlig..
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 Vanlige bleiene er vi kjempefornøyde med. Trusebleiene skeit han seg opp til nakken med en rekke ganger. Tør ikke bruke de igjen.
Mamsen87 :) Skrevet 14. mai 2008 #11 Skrevet 14. mai 2008 Vi bruker trusebleiene til gutten vår. De er helt supre på han hvertfall! Ingen lekasjer.. Det skjer nemlig med libero bleiene på han.. Men de vanlige first price bleiene fungerte ikke på han. Litt for stive + de lakk..
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 14. mai 2008 #12 Skrevet 14. mai 2008 Da konkluderer vi herved med at barn er så forskjellige at du burde prøve de selv:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå