yasmina Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 men da jeg var paa UL (rutine) i dag saa fikk jeg jammen se mini i 3D. Han kikket rett ut av skjermen og jeg fikk se ansiktet hans kjempe lenge. Syns han lignet paa yngstemann jeg Ahhh, det var kjempe morsomt og jeg var ikke forberedt paa 3D saa det var en skikkelig bonus. Ellers saa var jeg 25 + 4 naa og mini var ca 750 g. ahhhhhhhhhhhh, HAPPY !!!
ainapost Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 gud, så moro! Har nettopp lagt inn et innlegg her ang 3D. Fikk du endret terminen din? Skal på 3D på fredag og gleder meg veldig!!!
yasmina Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 Hadde UL i uke 16 ogsaa ( bor ikke i Norge ) og det er kun en dags forskjell paa de to dagene faktisk. Men hadde tidligere hatt UL i uke 8 og 11. Disse saa vel uke 3 - 4 dager senere. Men fikk beksje d her nede om at det er UL i uke 18 - 20 som er mest noeyaktig og de to siste er jo ganske like.
ainapost Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Tusen tak for svaret! Lykke til med resten av sv.skapet! Jeg ligger en ukes tid bak deg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå