Gå til innhold

dere med barn på 1,5 til 2 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken vogn har dere??

er den bra??

bruker dere vognen ofte??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 basson kombi eller noe sånt. brukes aldri.

1 trille carena easy, brukes når vi skal til byen, gå tur el...

basson vogna er bra, men trilla er så enkel og tar liten plass, lett å slå ned og opp osv. Men er ikke like god å gå med da.

Skrevet

Vi har en Emmaljunga Scooter til gutten vår på 18 mnd. Den er helt super. Han sitter og ligger kjempegodt i den, og den er lett og fin å trille. Vi bruker den ikke så mye til hverdags, for han går i barnehage. Men han sover i den i helgene, og vi bruker den mye til turer da også.

Skrevet

har en OTH urban jungle som jeg er kjempefornøyd med :)

veldig bra, pjokken sover i den i bhg, og den brukes godt!

3-hjuling.

Skrevet

Har så og si det samme som Minnie Mus.

Har Basson duo vogn, men den har vi bare brukt som sovevogn den siste tiden, nå sover hun ikke lenger så da blir den ikke brukt i det hele tatt.

Carena Easy vogna er jeg KJEMPE fornøyd med, men i og med at frøkna synes vogn er kjedelig så blir ikke den brukt så mye heller...

Frøkna er 21 mnd.

Skrevet

Vi har en teutonia mistral som han sover i, men er snart for lang til den. Hander vi har den med på tur, men han nekter å sitte i den....

Skrevet

har nettopp bytta ut emmaljunga cerox med en phil and teds vogn. begge to er knallgode vogner, menphil and teds vogna tar liksom halve plassen og veier halvparten sikkert.. så er veldig fornøyde med byttet vårt, selv om jeg savner litt det å kunne ha han mot meg..

phil and teds vogna er kjempelang i ryggen så den kan vi bruke så lenge han trenger vogn!

Skrevet

Vi har bugaboo cameleon :) er super fornøyd med vogna og bruker den ofte.. Bruker den når vi skal gå tur, når vi skal på kjøpesenteret, til byen osv. Snuppa er glad i å gå, men jeg er redd hun skal bli borte, løpe ut i veien osv når vi er i byen. Hun kan godt få gå litt på mindre folksomme fortau og i parkene for eks, men ikke i handlegatene og sånn.

Er veldig spent på hvordan det blir når hun blir storesøster :-S hun er jo "bare" 2.5 da, og ser ikke helt hvordan vi skal klare oss helt uten vogn. Ser for meg at særlig juleshoppingen kommer til å bli stressende i år hehehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...