Rivjerntilkjeft Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 hvor får man kjøpt sånn man har rundt magen for å holde den inne etter fødsel? ser jo ikke ut jeg..
Mamma til snart 4 Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Husker ikke, men det hjalp ikke her, magen vil ikke trekkes inn på slik måte, musklene må få litt tid på seg til å stramme inn, jeg ser ikke ut selv, alt henger pga atrekkmerker, når jeg er ferdig med barn så er det under kniven for å skjære alt bort;)
Rivjerntilkjeft Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 det skal jeg også! tenkte mer på å holde den inne for en dag, jeg skal i dåp og skal være fadder, hadde vært greit å lurt den bort litt, for det blir sikkert en del fotografering regner jeg med..
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Ja, lindex har en helt ny hold-in serie, med truser og korsett.
LoveInMyTummy Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 På tights.com får du kjøpt diverse hold-in produkter. Se f.eks under Spanx... Det har fungert på meg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå