Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 farger er "neinei" i barndåp? eller navnefest da, det er det jeg skal i..
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 skal forresten være "fadder" og stå oppe ved kappelet..... HI
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Fadder ved navnfest? Trodde ikke de hadde verken det eller kapell på navnfest? Jeg har vært i tre navnfester (human etisk) og gikk i sort i den ene, den andre husker jeg ikke? Tror det er ganske fritt frem jeg.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 har aldri hørt at det er noen regler på sånt
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 det heter ikke fadder da, det heter egentlig vitner, som skal "vitne" på at barnet har fått navnet sitt på et vis.. vanskelig å forklare, er ikke helt inne på det der selv. da blir det svart! "kapellet" er et borgerlig opplegg der det foregår borgerlige konfirmasjoner, bryllup og slike ting ... HI
enpå3ogenpå1 Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 vi skal ha navnfest for sønnen vår i juni og jeg har planer om å ha på sort kjole. Har faktisk ikke tenkt tanken på at det kan være feil! Er det via human etisk eller?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 ja det er via H E ja.. aldri vært borti noe sånt før jeg.. så jeg vet jo ingenting om dette.. må vel søke en tur på nettet tror jeg--. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå