Gjest Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 I frykt for virke egoistisk så må dere ta min lille med en god porsjon humor.. Vi har fått IS-DISK på jobben!!! ;o) Her står det nå en svær isdisk, bugnende med masse deilig Diplom-is som man bare kan forsyne seg med... Også har vi et stort kjøleskap fylt til randen med meieri-produkter som man også kan forsyne seg av... Snakk om risiko-yrke.. Man risikerer manglende flat mage, et ønske om å jobbe på sommeren og en del ekstra arbeidstimer på kontorstolen... Håper på regn i sommer, så jeg slipper å bruke bikini. - Selvdisiplin eier jeg ikke lenger. Hva blir det neste? Selvbetjent Soft-is maskin? Sukk...
iznogood Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Slå deg løs - det har du fortjent :-) Kan man virkelig bare forsyne seg? Hvordan kan man da la være? Selv legger jeg aldri veien innom kantinen og må gå to km i kart & terreng for å komme til butikken hvor jeg kjøper min pose med gulrøtter. Trist og tragisk, det er meg!
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 det er kanskje det værste med det hele. DET er bare å forsyne seg!
iznogood Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Atlts - om det virkelig bare er å forsyne seg - så må man jo bare gjøre akkurat det! Er det sånt alternativ til røykepausene? Ta deg en is og 10 minutter i solen? :-) En gang i timen ser jeg er vanlig med røykepauser her hvor jeg jobber....
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 He he.. da har jeg faktisk nytt min aller første iskrem på jobben.. Og det var jammen deilig! Diplom-is har nemlig kommet med en NY is, som inneholder bare 75 kalorier: Fruitz! Jammis! Så det blir nok ikke 1 is i timen, men 1 is om dagen! - Hurra for 17. mai!!!
iznogood Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Det er jo mer Kkal i eplet mitt, jo! Og jeg har minst 5 epler for dagen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå