Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I frykt for virke egoistisk så må dere ta min lille med en god porsjon humor..

Vi har fått IS-DISK på jobben!!! ;o) Her står det nå en svær isdisk, bugnende med masse deilig Diplom-is som man bare kan forsyne seg med... Også har vi et stort kjøleskap fylt til randen med meieri-produkter som man også kan forsyne seg av...

Snakk om risiko-yrke.. Man risikerer manglende flat mage, et ønske om å jobbe på sommeren og en del ekstra arbeidstimer på kontorstolen... Håper på regn i sommer, så jeg slipper å bruke bikini.

- Selvdisiplin eier jeg ikke lenger.

Hva blir det neste? Selvbetjent Soft-is maskin? Sukk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slå deg løs - det har du fortjent :-)

Kan man virkelig bare forsyne seg? Hvordan kan man da la være?

Selv legger jeg aldri veien innom kantinen og må gå to km i kart & terreng for å komme til butikken hvor jeg kjøper min pose med gulrøtter. Trist og tragisk, det er meg!

Skrevet

det er kanskje det værste med det hele. DET er bare å forsyne seg!

Skrevet

Atlts - om det virkelig bare er å forsyne seg - så må man jo bare gjøre akkurat det!

Er det sånt alternativ til røykepausene? Ta deg en is og 10 minutter i solen? :-) En gang i timen ser jeg er vanlig med røykepauser her hvor jeg jobber....

Skrevet

He he.. da har jeg faktisk nytt min aller første iskrem på jobben.. Og det var jammen deilig! Diplom-is har nemlig kommet med en NY is, som inneholder bare 75 kalorier: Fruitz! Jammis!

Så det blir nok ikke 1 is i timen, men 1 is om dagen!

- Hurra for 17. mai!!!

Skrevet

Det er jo mer Kkal i eplet mitt, jo! Og jeg har minst 5 epler for dagen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...