Gå til innhold

Drittlegekontor!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt sykt vondt i hodet og ørene i en uke nå. Kjennes ut som et trykk innenfra på en måte. Nakken og halsen er vond også.

Så skal jeg få time til legen, men får ikke time før neste fredag jo!!! Er stappfullt! Kan ikke gå så lenge med det! Skal jo fungere hjemme med to små barn og på jobb!

Tør ikke ringe legevakt for de blir jo bare sure hvis det ikke er noe livsfarlig det er snakk om!

Er det noen som har noen ide på hva dette kan være foressten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du sliter med det, og legekontoret ikke har noe ledige timer på lenge, så tar kontakt med legevakten. Du kan jo bare ringe inn og høre med dem. Om det er noe alvorlig, så ta deg en tur ned dit.

Legevakten er jo der for å hjelpe deg.

Skrevet

De skal jo det, men det virker ikke alltid sånn! Føler meg som hypokonder hver gang jeg ringer. I vinter har det blitt en del telefoner ned dit pga 2 syke barn. De siste gangene virker det som de tenker "huff det er hun hønemora igjen."

Nei jeg må vel mote meg opp og ringe hvis det blir verre!

Skrevet

Legevakten er der for å hjelpe deg med hendelser/sykdom som er så alvorlige at de ikke kan vente til neste dag - altså akutte ting.

Hilsen sur dame som jobber på legevakt ;-)

Skrevet

Kan hende du har halsbettenelse... Jeg hadde dine symptomer en gang og ble påvist halsbettenelse... så det er en mulighet. Men om du føler deg dårlig og fastlege ikke tar deg imot, så drar du på legevakten. De har ikke lov å hverken avvise deg eller bli sure.

Er så elendig at en ikke får time når en trenger det... Slik som forklarer her, så er det en av grunnene til at jeg bruker privat fastlege.. Der får en time på timen om en vil, Ja det koster, men for meg er det værdt hver eneste krone....

Masse god bedring , og kom deg ned på legevakten.

Skrevet

Kan du ikke ringe til dem i morgen tidlig da?

Alle legene har noen øyeblikk timer. Så visst du ringer i morgen tidlig så får du en time senere på dagen.

Jeg pleier å ringe når dem åpner telefonen så da har jeg en time senere på dagen..

Regner med at legen din har det å

Visst ikke så kontakt legevakta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...