Gå til innhold

Hvor har det blitt av Tinkerbelle?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg har sett hun her:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tenkte på det i går. Har ikke sett henne her på ei stund. Kanskje hun har et liv?=) Savner henne iallefall.

Skrevet

Har ikke hun "Meldt" seg ut fra forumet?

Eller var det en annen? hum...

Skrevet

Jeg får spørre hun på msn neste gang, men er lenge siden hun har vært der også.

Skrevet

lurer jeg også...hun har ikke oppdatert bloggen sin på leeenge heller *knis*

Skrevet

nå ble jeg da varm om hjertet damer! *ler og ler* Jeg er uten pc om dagne, stømforsyninga har gått åt skogen!

 

melde meg ut av dib?! jeg tror du er spetta sprø jeg, om du bare visste hvor fælt jeg har det om dagen! hoho. Nå må jeg ta frem symaskin og faktisk finne på noe for å underholde meg selv! Trall!!!

 

Liv?! jeg?! Eh! nej!!! Jeg biter negler over det faktum at dere snart glemmer meg!!! Derfor har jeg nå smuglånt kjæresten sin pc mens han sover, det er tross alt 2 a.m her.. (jaja jeg bor i norge..det var bare for å illustrere hvor sent, eller tidlig... jeg er oppe..) Så ja! plisss... ikke glem meg helt, jeg har tross alt kjempet hardt med sure kommentarer og generelt drittprat i 4 år nå får å bli den eh..best likte dama rundtom..

 

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...