Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 jeg og min mann har prøvd i 6 år å bli gravid, jeg har pcos og mannen min veldig dårlig sædkvalitet,men nå plutseli så har vi klart det:) jeg var hos legen i april og fikk vite at jeg var 5 uker på vei sånn ca, og uka etter skulle jeg være 6 uker på vei, hadde en del smerter og så fikk jeg en brunaktig utflod, jeg var veldig redd får at dette ikke skulle gå bra, fikk ultralyd men da fant di ut at jeg bare var 4 uker på vei sånn ca sa han gynekologen. er fortsatt usikker på sånn ca når jeg har blitt gravid men i dag er jeg ca litt over 5 uker. i morgen skal jeg på ny ul og håper på at det har skjedd forandringer og at alt er bra, jeg har fortsatt brunlig utflod, noe som gjør meg kjempe bekymret, har en del mensmurringer i tillegg. håper virkelig dette kommer til å gå bra....
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 hei på deg! GRATULERER SÅ MYE!! (",) og velkommen hit til oss!! har selv pcos og prøvde i 4,5 år før det klaffet med nr 1.. er nå gravid med nr 2,... 7 uker på vei med nr 1 hadde jeg en god del brunlig utflod fra ca uke 5 og tilca uke 14.. alt var bra og jeg har nå ei tulle på 14 mnd! ønsker deg masse lykke til videre:) og titt gjerne innom januarklubben da
svanemamma Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Gratulerer så mye!!!! og masse lykke til i morgen!!!
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2008 synes det er litt rart det der med brun utflod,man har liksom ikke hørt om det før, i allefall ikke jeg. gleder meg innmari til ul i morgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå