* 5 om dagen * Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 forteller litt om turen her jeg :-) Vi reiste inn på natta, jeg*kremt* sov hele veien, så jeg var våken på hele flyturen, lucas på snart 2 sovnet før flyet lettet,sov i 3 timer til sammen, men det ble lange 5,5 time likeveil...men stort sett gikk alt veldig bra. Da vi hadde vært der i 2 dager slo varmen til, og vi var oppe i 42 grader på det meste, så det ble masse bading, smøring og nok drikke de 4 dagene det sto på. Leide bil i 3 dager, kjempedeilig å se litt rundt på øya også...masse gode minner. ellers så var det er topp tur, men ca 30 grader i lufta, og 20 ca på natta... masse bilder fikk vi også tatt, ca 300, som jeg klarte å slette den nest siste kvelden, så har håpet å få litt hjelp til hvordan jeg kan få rettet opp det... Også kom vi hjem til deilig vær...så nå er det godt.... ps: var hos en fotograf i går,og de bildene får jeg ikke igjen, de er borte for alltid...så det var jo en kraftig lærepenge, at en skal ikke tukle med noe en ikke kan.
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Å, så flott at dere kosa dere, og ikke minst at det var varmt! Kjempeknallvær her også ja, nesten godt at "vi" dro før varmen kom hit NEI????? får du de ikke igjen? Så utrooolig trist nå fikk jeg nesten litt vondt på dine vegne, huff
* 5 om dagen * Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 var ikke mulig, og siden jeg hadde tatt 13 bilder har de ødelagt 600 stk :-( om jeg ville kunne jeg sende inn brikka til noen eksperter, men ikke sikker de heller fant de. og da ville det komme på en plass mellom 20-30 000. da tar jeg heller en ny tur.......
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Det var skikkelig leit da Men men, minnene kan ingen ta fra dere hvertfall Ja, heller en ny tur, den er jeg enig i!
* 5 om dagen * Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2008 ja, vi har masse minner, og 2 timer med video.så om jeg får det til*kremt,om jeg tør* så skal jeg få et program til å få video over på dataen,også har vi tatt noen bilder med 2 mobiler. så litt har vi jo...... men men...sånn er det... sov ikke stort den natta, da jeg skjønte at jeg hadde ødelagt alt sammen.men nå er jeg og mannen skuls, han slettet alt mitt arbeid, (nki) og bilder på min data i høst...hehe...
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Åja, du har video ja Da er jo mye gjort Mobil er alltid kjekt ;o) Neiognei, har han gjort det? Unnskyld at jeg lo litt i mitt stille sinn, men ja, da er dere jo skuls!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå