Frk. uflaks Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Er førstegangs, og har null peiling på bekkenløsning og slikt.. Hvordan vet man om man har bekkenløsning? Kan noen forklare hva det "egentlig er". Har noen dager hvor jeg får vondt i hoftene mine, spesielt på kveldstid. Kan bli så ubehagelig at jeg ikke klarer å gå... Har det noe med bekkeløsning å gjøre? Nå spør jeg mye... Men vil bare vite...
Hilde_85 Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 For meg høres det ut som bekkenløsning. Har og mye vondt i hofter og er sykemeldt for bekkenløsning
Gjest Mammamoms Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Ja, er det ikke noen som kan forklare dette med bekkenløsning litt nærmere!!
NrToKomIJuli Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Ta en titt på disse linkene: http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/komplikasjoner_under_svangerskapet/hva_er_bekkenl_sning www.lkb.no Bekkenløsning oppleves forskjellig, og forskjellige behandlinger hjelper forskjellige kvinner. Dette er det viktig å huske på. Mange sier ikke gjøre ditt og datt, og gjør for all del ditt og datt. Det er IKKE sikkert at det som hjalp naboen, hjelper deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå