Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Hei jenter, kom på en liten liste over ting jeg er veldig glad for.. må dele med dere. Kanksje noen har flere ting vi kan glede oss over? Ting jeg er glad for: Kjærsten min som vekket meg med kyss og fotmassasje i dag! Min elskede sjef, som tilrettelegger arbeidet og overlevering! Tusen takk! Min fantastiske arbeidsplass og kolleger Solen som skinner (iallefall av og til) Bare 3-3,5 mnd til jeg møter den lille i magen 17. mai skoene er kjempe gode - fine, røde og allerede gått inn Jeg har fått tak i oppskrift på alkoholfri mojitos (litt hang-up her) Leiligheten som endelig er erdig oppusset!! Mamman min og ikke minst snart kan jeg drikke ett kaldt glass chablis! Savner det masse kjenner jeg!
anette&tutta mari :) Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 åh for en koselig tråd:) jeg er gla for at: * kjæresten min sier til meg hver dag at han elsker meg og at jeg har den fineste gravidmagen i hele verden * bare 11 uker til jeg får møte jenta vår * at vi skal en uke på landet i sommer og bare slappe av, mens jeg vet at kattene mine har det supert på pensjonat * at jeg fikk spørsmålet: "hva skal du ha på deg på 17.mai?" og at jeg bare brukte 2 minutt på å finne det ut * at jeg kan gå ut og ta meg frisk luft nårsomhelst hvis jeg vil det * at folk på jobben er så snille og alltid spør hvoran jeg har det * jeg kattepusene mine hopper opp i senga og koser med nesa mi slik at jeg våkner om morgenen * at jeg kan spise så mye is jeg bare vil - selv om det regner <3 <3
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Slenger meg med:) -Eg er glad for at eg har 2 flotte barn og venter nr 3 *gledesegihel* -Glad for at eg har verdens beste kjæreste som hver dag forteller meg hvor glad han er i meg. -Glad for at det snart er sommer og at solen skinner. -Glad for at det finnes softis:p -Glad for at det snart er juni og at skattepengene kommer*shopping*
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2008 Henger meg på den med isen Min deilige daglige is!!
Gjest elissa2 Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 for en super tråd da, jeg vil også være med:) -Er så utrolig glad for at jeg har 2 nydlige gutter, og en baby til er på vei... -Er så vannvittig glad for at det finnes jordbær;) -Er overlykkelig for at jeg endelig kan ta meg en fri helg fra jobb:) -Er glad for at pusefrøkena mi fikk 4 kjempeskjønne kattunger:) -Er glad for at jeg er gift med mannen i mitt liv, og at vi har 1 års bryllupsdag den 19 mai:) -Er glad for at jeg har så mange gode venninner:)
ainapost Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Åh, deler du den mojito-oppskriften??? Savner noe godt å drikke. Merker at det å være gravid for tredje gang er veldig veldig hyggelig, men litt mer hassel å droppe vin og champis. Gjør det selvsagt, men koser meg veldig gjerne med en alkofri mojito;)
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. mai 2008 Jeg har den hjemme - men deler den selvfølgelig ut i morgen!! Fikk masse gode oppskrifter av en venninne - begynner å bli litt lei av Bris nå
Gjest elissa2 Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 jenter....prøv bringebær mojito......den er super:) jeg er mojito elsker:):) og en dag jeg leika meg i baren på jobb så fant jeg ut at den var en grei erstatter:)
bittelill Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 Oi, super tråd, og passer godt i min lille lykkeverden nå også!!! - Jeg er så glad for lille sprellemannen i magen!!!! - For at jeg er nyforlovet med den beste mannen jeg kan tenke meg - For at jeg tross alt ikke har såååå lenge igjen til jeg skal ut i permisjon! Skal bli godt med jobbepause. - For at en av mine beste venninner endelig er gravid også! - For at jeg har planlagt overraskelsesgave til mannen min på bursdagen hans. Gleder meg så til å se hva han sier. - For alle fine muligheter jeg har fremover.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 Hehe, herlig tråd ja. Og slike gode alkoholfrie drinker mottas med takk:) Min favoritt (med alkohol) er caiprinia(vet ikke hvordan det staves:)). Er glad for (blandt annet): -At jeg har en så herlig mann som kommer daglig med fine komplimenter og tar godt vare på meg. - At vi har vært så heldige at det ligger en liten baby (gutt forresten) i magen:) - jordbær ja....det elsker jeg:) - Sol og sommer og god musikk:) - ferie;) - å se søte små lam:) - Gode naboer og venner:) -Et så langt flott svangerskap ++++++++mange søte små hverdagslige ting som jeg ikke kommer på nå
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. mai 2008 Eller jordbær mojito! mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 14. mai 2008 Jeg er også glad for at jeg kan gå hjem fra jobb nå Hurra - sees i morgen!
anette&tutta mari :) Skrevet 14. mai 2008 #13 Skrevet 14. mai 2008 dytter på denne - koselig å se på hva folk svarer:)
Ina25♥med gull i magen Skrevet 14. mai 2008 #14 Skrevet 14. mai 2008 Koselig tråd:) Jeg er glad for: * vært på shopping og kjøpt masse fine klær og sko i dag * jeg er ferdig med eksamen og har fri til jeg begynner å jobbe i juni * jordbær, nektariner og fersk ananas * min kjære kommer hjem til helgen etter å ha vært borte lenge, og vi reiser på ferie på mandag * mine nydelige venninner * det lille gullet vårt som vokser i magen min * saftis, namnam * sol * på lørdag er det 17.mai og da skal jeg spise softis og grille og drikke alkoholfritt øl! mmm * jeg har fått energi til å trene igjen
AO3 Skrevet 14. mai 2008 #15 Skrevet 14. mai 2008 - jeg er glad for at jeg har verdens snilleste og mest fantastiske samboer og kjæreste! - jeg er glad for lilleknøttet i magen, som sparker mer og mer for hver dag som går! - jeg er glad for at jeg har kanelboller i fryseren som jeg snart skal ta opp - jeg er glad for at både jeg og alle i familien min er friske og raske - jeg er glad for at vi skal på ferie om en måned - tre uker med bare oss to + mini!
løcky Skrevet 15. mai 2008 #17 Skrevet 15. mai 2008 -jeg er uendelig glad for min kjære samboer som er tålmodigheten selv for tida:) -Jeg er uendelig glad for den fantastiske sønnen min og for at han om tre måneder får en lillebror:) -jeg er glad for at criminalminds er tilbake på tv hehe - jeg er glad for all den gode sommerfrulkten som er på vei til butikkene -jeg er glad for fantastiske svigerforeldre som stiller opp når det trengs. -jeg er glad for livet:)
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #18 Skrevet 16. mai 2008 Oppskrift på alkoholfri Mojito: (jeg har glemt den andre hjemme men den kommer senere) Ingredienser: 4-5 dl farris (evt eplenektar) saften av 6 limefrukter 12-16 ss sukker 1 potte frisk mynte Farris mye knust is
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 16. mai 2008 #19 Skrevet 16. mai 2008 Slenger meg på *Er kjempeglad fordi jeg har verdens flotteste samboer som er god til å ta vare på meg og den lille i magen. *Glad for at vi begge har fast jobb vi trives i. *Glad for at jeg har et bra svangerskap med ingen plager slik at jeg kan jobbe lenge;) *Glad for at det snart er helg og 17.mai;) *Glad for at vi har eget krypinn som vi eier med plass til den lille som kommer. *Glad for at jeg er halvveis i svangerskapet og at tiden begynner å fly;)
jente08 og gutt12 Skrevet 16. mai 2008 #20 Skrevet 16. mai 2008 Ble i godt humør av å lese denne tråden:) -Glad for at så mange av oss er lykkelig og gravide og deler det med alle andre her inne - Glad for at jeg har en samboer som er glad i meg og som jeg er veldig glad i ( vi har 6 års dag i dag) - Er SÅ glad i dyr, spesielt min søte, lille, gale kattepus - glad for at de er en liten person som vokser inni meg, det blir sååå spennende å møte h*n -glad for at vi bor i et flott land der det er trygt for våre små barn å vokse opp + masse mer.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå