Trine & co Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Hvilken ferdiglaget brownie i pose er best? Og hvor mange poser trenger man til en langpanne. Har skikkelig lyst på dette for tiden, lurer på å lage en langpanne og dele opp i stykker, slik at vi kan ha det i en boks o.l. og ta litt noen dager.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Møllerens vant på tv2 hjelper deg=)
Trine & co Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 dytter denne en gang til, vil gjerne høre deres erfaringer, samt hvor mange jeg trenger til en langpanne
PAVEEL Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 toro ja!! regner m du må ha 3 el 4 poser tenker jeg:-)
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 møllerns var skikkelig god! spiste masse av den. syns den var bedre enn toro sin.
Gjest irismor Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Toro =) Knall gode, eller rettere sagt alt for gode. Tar nøyaktig 5 min å bli kvitt alle ;-)
Galskapens overhode Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 Jeg brukte nettopp 2 toro på 1 langpanne.. men anbefaler 3-4 .. De ble veldig tynne..så jeg stekte mye kortere tid.. Nå er alt bare sånn halvstekt.. Deilig.. Brownie og nytrekt kaffe
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 Hvorfor ikke bare lage selv? Så blir det ikke pulverkonsistens? Brownies er jo noe av det enkleste å lage også, og veldig godt, i allefall de hjemmelagde.
ToPrinsesser<3 Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 Toro sin, jeg bruker 1 pose til rund form, men 3-4 vil sikkert måtte til i en langpanne. Den er dødsgod, med vaniljeis til. Nam ;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå