Gå til innhold

hvilken "pose"-brownie er best


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken ferdiglaget brownie i pose er best? Og hvor mange poser trenger man til en langpanne. Har skikkelig lyst på dette for tiden, lurer på å lage en langpanne og dele opp i stykker, slik at vi kan ha det i en boks o.l. og ta litt noen dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møllerens vant på tv2 hjelper deg=)

Skrevet

dytter denne en gang til, vil gjerne høre deres erfaringer, samt hvor mange jeg trenger til en langpanne

Skrevet

toro ja!! regner m du må ha 3 el 4 poser tenker jeg:-)

Skrevet

møllerns var skikkelig god! spiste masse av den. syns den var bedre enn toro sin.

Gjest irismor
Skrevet

Toro =)

Knall gode, eller rettere sagt alt for gode. Tar nøyaktig 5 min å bli kvitt alle ;-)

Skrevet

Jeg brukte nettopp 2 toro på 1 langpanne.. men anbefaler 3-4 .. :)

De ble veldig tynne..så jeg stekte mye kortere tid.. Nå er alt bare sånn halvstekt.. Deilig..

 

Brownie og nytrekt kaffe

Skrevet

Hvorfor ikke bare lage selv? Så blir det ikke pulverkonsistens?

Brownies er jo noe av det enkleste å lage også, og veldig godt, i allefall de hjemmelagde.

Skrevet

Toro sin, jeg bruker 1 pose til rund form, men 3-4 vil sikkert måtte til i en langpanne.

 

 

Den er dødsgod, med vaniljeis til. Nam ;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...