Gå til innhold

tvillingvogn


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg venter på min nå!!:) kjøpte den med svingbart framhjul!!

Er veldig spent på den sa så jeg håper den kommer snart!!

Håper på noen gode erfaringer her nå da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte du den på toffeliten.no??

Jeg har nettopp fått ordrebekreftelse på den vogne + carena softbag.

Få høre om du er fornøyd da, om du får brukt den før meg. Hvor gamle er dine? Mine er 2 år, og minstemann på 8 uker. Håper det blir en suksess:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kjøpte den der ja! Bestilte den i slutten av april jeg da, men fikk mail at den kom på lager i uke 19 og at de sendte den så fort som mulig.. Jeg venter enda!! Kommer den ikke i morga får jeg ikke henta den før langt ut i neste uke:S er ikke hjemme...

Mine er litt over 2 år og snart 7 uker! Hadde egentlig bestemt meg for å ikke kjøpe slik vogn, men toåringen er helt turbo ute på tur, og hører ikke etter! Bare løper fort og helst laangt bort fra mamma:( så det blir veldig travelt å ha med begge på tur! Håper vi blir fornøyde da:)

Du må skrive rapport du også da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørest ut som om vi har det ganske likt ja.. Samme problemet med 2-åringen, og gidder ikke mere av det tullet. Kjøpte en slags sykkel som jeg kan feste på vogna, men han liker den ikke, virker som han syns den er litt skummel. Måtte "svelge noen kameler" da jeg bestemte meg for tvillingvogn, for jeg var fast bestemt på at jeg ikke kom til å ha behov for det, for det er jo ikke tvillinger vi skal ha;) Jaja, så feil kan en ta.

Jeg sendte mail til dem for å spørre om leveringstid, og da sa de at den kom på lager neste uke, og at de skulle sende dem ut så fort som mulig etter det. Så kanskje vi får dem til neste helg da, om vi er heldige. Skal ha barnedåp neste helg, så blir ikke mye trilling på meg da uansett.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, sånn sykkel har vi også kjøpt!! Går greit å bruke den en stund da, men så gidder han ikke å sitte der mer, og går av! Så blir det en del suring for å få han til å sitte på!! Ikke så enkelt å trille med den heller synst jeg!! Blir litt vanskelig å snu og sånn...

Ja håper den kommer nå snart!! Passer bra å få den til neste helg da:) Jeg får ikke henta den før da uansett så!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beste vognen jeg har hatt (eneste tvillingvogn, men likevel). Kjøpte den i Simo-butikken i Bergen. Har ikke angret et sekund! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre en positiv kommentar om vogna. Er veldig spent på hvordan den er, har ikke fått den enda.. Hvordan er den å trille på asfalt, og går det an å legge ryggen helt flatt?

Det jeg lurer mest på er om 2-åringen lar søstra ligge i fred, han er så glad i å "pirke" borti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er veldig lett å trille på asfalt. En venninne med vogn som veier 6 kg mindre er tyngre å trille! Jeg bruker vognen daglig og både han på 20 mnd og han på 2 mnd trives godt og sover gjerne i vognen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! Men hvor brei er vogna? Kommer du deg lett gjennom dører, heiser og slike ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er litt brei, men har så langt ikke hatt problemer med heiser. Det var en Mega-butikk jeg ikke kunne gå inn i fordi vognen var for brei for inngangen mellom stolpene (der med den lille automatiske svingporten, eller hva man skal kalle det) så da måtte jeggå til neste butikk. Det er også enkelte kasser som er for trange mellom disse alarm-stolpene, men jeg har da fått gå gjennom en breiere kasse som gjerne ikke var i bruk akkurat da. Ellers så må jeg slå den sammen for å få den inn i leiligheten. Uffda, det hørtes plutselig så masse ut. Det er i alle fall en veldig bra vogn, men det dukker opp en utfordring her og der bredden tatt i betraktning :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avbestilte nettopp min... Fikk "Foreldre og barn" i posten idag, og fant en"Tvillingjogger Sun" til bare 1699 kr. Med mykbag ble den mye billigere, spesielt når porto kommer i tillegg. Håper jeg blir like fornøyd med den...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er akkurat samme vogna!! Tror nok jeg må avbestille min også, håper bare den ikke har blitt sendt i dag! Nok å sende en mail sant??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper den på Babycomfort i Ålesund, men alle som selger gjennom kjeden "babycare" har dette tilbudet.

Jeg bare sendte en mail for å avbestille, gikk helt fint det heldigvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...