Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre enn bare meg som har lyst til å bare legge seg å sove frem til fødselen starter bare for å få tiden til å gå? Er SÅÅÅÅÅ lei av å vaske hus, gå laaaange turer osv for å få tiden til å gå. Hadde det bare vært noen andre som gikk hjemme på dagtid som jeg kunne vært sosial med. Jeg er en veldig sosial person, men holder på å gå på veggene nå. Tør liksom ikke kjøre i 2 timer for å møte svigerinnen min som også er hjemme. Litt langt om fødselen skal starte... HM!!!! Kanskje er dette jeg skulel gitt emg ut på, mulig ting starter da.. hehe.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat likt !

Jeg har blitt et skikkelig sovedyr,å kunne godt tenkt meg å bare sovet frem til fødselen..

Jeg sover til 12-tia hver dag,står opp,vasker og rydder,tar meg en dusj,spiser,ser litt tv,går en tur osv..

Og sånn går det hver dag nå,begynner å bli litt lei av de kjedelige rutinene..For tiden går jo så seeeeeint....

Nå har jeg bare 8 dager til termin,å regner nesten med å gå over termin siden jeg er førstegangs..

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Ah..så godt å lese at vi var flere! Jeg har 11 dager igjen til termin. Ser du har samme rutinene som meg. Men her våkner jeg alt fra 5-6 om morningen er våken noen timer for så å gå å legge meg igjen, blir som oftest bare en time eller to da, men tiden går nå. Tihi... Igår fikk jeg jo rier osv, men tror du de skulle forsatte til løpet var kjørt??? NEI!!! KUN lureri!!! #¤¤"%¤&¤ sier jeg til det! Har en sterk følelse av at jeg kommer til å ligge på føden 17 mai, mitt største mareritt om dagene. Mammaen min har bursdag og på 17 mai skal jeg være med å gå i tog, spise rømmegrøt osv sammen med familie og venner.. Men vi får se... Sambo lo av meg igår, er 17 mai feiringen viktigere enn å føde sitt eget barn? JA!!!! Akkurat nå er det det for min del.... Ikke spør hvorfor, men er nå bare sånn. :-p

Skrevet

Hehe,jeg har også hatt på følelsen av at jeg havner på føden på 17.mai,men nå begynner jeg å tvile...

Det virker som om lillegutt trives veeeldig godt inni magen min:-)

Har bare hatt noe som kan ligne på rier for et par dager siden,men det stoppte også opp.

Utenom det har jeg ikke merket et tegn til at noe snart skal skje..

Men det hadde jo vært litt kjekt om du hadde fått på 17 mai?

Da hadde jo babyen din fått samme bursdag som mormoren sin?:-)

Skrevet

hun og vil ha småen ut da, men jeg vil ikke at småen "må" dele bursdagen sin med så nær familie. Er litt ego der... tihi...

Jeg har mye kynnere idag med murring i ryggen, men kan like gjerne være etter husryddingen. :-D

Skrevet

Forstår hva du mener,kjekkest å ha bursdagen sin for seg selv:-))

Har lest her inne at det funker med mange å massere brystvortene,det kan sette igang rier.Kanskje du skal prøve det,hvis det er små-rier du har?

Jeg prøvde det ut her en dag,å da fikk jeg et par skikkelige rier,men klarte ikke fortsette for jeg ble så enormt såre på brystvortene..!

Og tenkte nok at det er jo ikke så smart å være sår der hvis plutselig lillemann skulle komme..med tanke på amming etterpå..

Men det kan jo funke fortere på deg kanskje?

Skrevet

Hm....kanskje ikke dumt. Kanskje jeg skal prøve dette ut også, men så er det jo det som du skriver. Kan jo plutselig trenge dem som matfat, litt dumt med aua på brystvortene da. Men absolutt noe å tenke på. Tihi.... Takk for tipset!

Skrevet

Har det ikke sånn nå, siden jeg har to barn fra før som gjør at det er full rulle om dagene. Men jeg kjenner igjen følelsen fra jeg gikk over termin som førstegangsfødende... :-))

Skrevet

Hva med å sove litt lenger da? Til rett etter fødselen? Da hadde vi sluppet det vonde også ;0)

Skrevet

begynn med ett puzzel på 1000 brikker eller mer

kjøp\lån deg ei tykk go bok

lei\lån masse filmer

når har du termin da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...