mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Ha.... var det jeg visste. Dere slår nok ikke meg:o)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Nei gudskjelov og takk for det! Dette må du gjerne vinne;-D Jeg synes maling er litt oppskrytt og når det blir pirkemaling da er jeg utmeldt for lengst!!! Og sukker tungt..........for de dørene som skulle vært malt i høst..........ja de venter ennå.......sukk sukk sukk.....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 JA, jeg er god på å male:o) Når arbeidslysten byr seg.... Nå skal det sies at jeg har lyst til å ha bilen i garasjen igjen. Men siden den står full av sprosser.....som skulle ha vært malt......vel... da er det ikke så greit. Jeg regnet med å vinne denne, for det er nok ikke så mange andre av dere som maler sprosser i skrivende stund.. Men hadde det ikke vært for det med garasjen....... så hadde de nok stått der umalte en stund til:-DD
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Hmmm.........kanskje jeg rett og slett skal liste inn mine dører som skal males i den garasjen:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2008 Ha ha ha ha.....ja og vips så var de malt fordi jeg vil ha bilen i hus:o))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Nettopp;-D Ikke så dum jeg skjønner du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå