Gravidsmurf :) Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 hva var det som var gutt og jente. sikler eller frem og tilbake???? husker ikke hva det var
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Sirkel er jente og frem og tilbake er gutt, jeg har 2 gutter fra før, den skal vise alle barna du får, synes det er vanskelig å se når den stopper og begynner evt på nr 2.
Gjest Mammamoms Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Det var ei venninne som gjorde det på meg en gang, flere år siden nå, og da mener jeg det ble gutt, jente, gutt, jente, gutt. 5 barn!!
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Hvordan gjør man det med den ringtesten da? Har bare hørt alle snakke om den, men aner jo ikke hva man skal gjøre :-/
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Man tar en ring i en sytråd og holder den over magen. Så begynner den å bevege på seg.
November nurk, i Desember Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 det holder å bruke mors hårstrå. hvis hun har litt lengde. noen sier det er det mest optimale å bruke. jeg får det ikke til. hver gang "går den av mokk". kanskje tvillinger en av hver he he.
sola08 Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 Jeg har prøvd, og fått til at det skal bli 4barn, gutt, gutt, jente, gutt.. En spåmann sa at jeg har to allerede (jeg har en) og at jeg da har mistet en.. og at jeg skal få to jenter. Veel, kan være at ei er på vei da, hehe
stinky-monkey Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 En venninde tok ringtesten på meg en gang for lenge siden, og da fant vi ut at jeg skulle få 4 barn: gutt, gutt, jente, jente. Vi hadde da to gutter allerde når testen ble tatt. Nå har vi to gutter og ei jente. Har prøvd kinesisk fødselskart for å sjekke alle barna, og da stemte det på alle de 3 vi har fra før, og så kom det opp at den i magen skal bli jente :-) He, he.. så da kan det jo hende at ringtesten stemte på meg :-) Prøvde netopp med ringtesten over magen nå, og da ble det gutt med en gang, og prøvde igjen en gang til, og da ble det jente. he, he.. tror det er helt tilfeldig, kommer vel an på hvordan du holder i hårstrået.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå