3gutter_og_1jente Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Hei....Nå sitter jeg her å er veldig frustrert og litt irritert....Jeg har en datter på 18 mnd som den siste uken har hatt 5 epileptiske annfall...På søndag ble vi tatt godt i mot på legevakten,og sendt videre til barneavd på AHUS,der jeg også følte at vi ble tatt på alvor og ble lovet utredning..På søndag tok vi bare noen blodprøver for å utelukke at annfallene kunne komme av infeksjon,disse var fine....Vi dro hjem igjen og skulle komme tilbake på tirsdag dor å ta en eeg,denne kunne vise seg å være helt fin,og var den det ble vi lovet at vi skulle få ta en ny etter en natt med lite søvn på snuppa... Eeg i går var negativ..Ingen funn...Og det er jo på en måte bra Men tror dere vi skulle få en ny en da?? Nei....fikk bare beskjed om at alt var som det skulle og ingenting var galt med lillemor.....Bra tenker kanskje mange...Men jeg vil jo ta en til for å være helt sikker.....Er jo ikke normalt at et barn på 18 mnd får kramper og blir borte....Og der er jo under stress og når hu er sliten annfallene kommer... Noe som har peiling på dette her inne???? På forhånd takk ))
3gutter_og_1jente Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. mai 2008 Dytter det opp litt...Noen som har vært borti noe lignene??
3gutter_og_1jente Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 Tydeligvis ingen her som vet Men takk for oppmerksomheten
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Vet at en i slakta fikk doagnosen epilesi etter lengre utredning, han fikk anfalene under stress spesiellt og visse lysforhold. Hadde litt erfaring via skolen jeg jobba på også siden jeg var assistent til ei med epilepsi der. Ikke gi dere hvis hun får flere anfall i hvertfall. Unger kan "gråte seg bort" litt i den aldren, men det skal ikke bli bevistløse. Om mulig FILM henne under et anfall hvis dere er to sammen, jeg vet folk har måtte gjort det før for å bli trodd av helsepersonell....fælt, men sant.
fox`y Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 huff ikke lett for lille jenta di d da:( men jeg ville valgt å sotte meg litt på bakbena å fått tatt en ny søvn eeg.. gutten min på snart 3 år er oxo på utredning akkurat nå,har vært på vanlig eeg og søvn eeg men begge var fine(heldigvis). han skal ta mr av hode i narkose nå den 19 mai så da får vi vite mer. vist jeg har vert deg ville jeg hørt om d samme til jenta di. ville iallefall ikke gidd opp,du har krav på ordentlig undersøkelse av jenta di. D kan også være utmattelses annfall,at hun er så sliten at kroppen bare faller sammen,men d er anfall uten kramper da. Er jo mange forsjellige anfall innen epilepsi. Noen me kramper og noen uten. men jeg håper du finner ut av d iallefall:)Lykke til. klem
*Minnie Mus* Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 vet ikke hva det kan være, men stå på i alle fall:-)
Loglady Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Epilepsi er ikke en sykdom i seg selv, men et symptom på sykdomstilstander eller ubalanse i kroppen. Jeg ville stått på for å få utredet henne videre. Det kan forøvrig dreie seg om barne-epilepsi, som forsvinner etterhvert som barnet blir eldre. Lykke til.
3gutter_og_1jente Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. mai 2008 Tusen takk for svar Nei,skal ikke gi meg...Men er litt vanskelig å føle at man ikke blir trodd....Takk for lykke ønskninger også ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå