Gå til innhold

Hvorfor tar ingen på Nav ansvar???

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

de har rota bort en søknad jeg sendte i januar, og fikk idag beskjed (etter at jeg etterlyste papirer) at jeg måtte fylle ut en ny, og levere...

Vel, så snakker jeg med en dame, og spør om det er meninga at jeg må vente ytterligere 8 mnd (dette er bidrag), hvorpå jeg får beskjed om at ja, det må jeg. Jeg sier som sant er, det er ikke mitt problem at dere har rota den bort, og får til svar "nei, det er ikke mitt heller"...??? Hva faen er det for noe service da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be om å få snakke med noen andre.

Skrevet

herregud...dette må du ikke finne deg i.

hadde jeg vært deg, hadde jeg sendt klage til øverste hold, og trua de litt med å gå til avisene, sånn som de har rota det til for dg i flere saker...

jeg sendte en klage, men internt til kommunen her, og trua med å få byttet saksbehandler, da fikk pipa en annen tone...så stå på ditt...

lykke til ( det trenger du :-D)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Bah! makan til møkk altså! Og nå snakka jeg med den ENE dama som faktisk gjør noe i den saken her! Sende mail hit, ringe dit, kurs annenhver dag, jobber 1 dag i uka, besvarer hendvendelser ang dette mellom 13 og 15, men da tar ingen telefonen! Er det rart jeg blir matt?? WÆÆÆÆ!!

Åssen var syden?? Jeg spurte i et annet inlegg, men så ikke om du svarte...tror jeg?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

de har jo ingen andre! Og skal jeg snakke med noen andre, så må jeg vente et par uker på at de skal ringe meg, for de er jo aldri på jobb!

Skrevet

hehe...svarte jeg, også i et nytt innlegg, men det så du ikke.

skal finne det tilbake, og legge det ut på nytt jeg....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ååå, sorry! Jeg pleier og "åpne i ny fane", når det er noe jeg venter svar på, men den nye (ja, du leste riktig, NYE) pc'n min driver og lukker internet explorer i tide og utide! :(

Skrevet

Be om å fa snakke med sjefen til vedkommende. Det har jeg gjort et par ganger og på mystisk vis dukker alt av papirerr plutselig opp foran nesa på de og ting blir fikset umiddelbart. Merkelig det der altså ;-)

Skrevet

da leggerr du til firefox programmet i tillegg, så har du ikke det problemet lengre :-DDD

Gjest Sekretøsa
Skrevet

lurer på om det er routern det er noe rart med, for den var sånn på den gamle også.... både IE og FF.... :S

Skrevet

Jeg opplevde noe sånt med et sånt skjema hvor du bekrefter at du er aleneforsørger. Etter å ha sendt det til dem to ganger og fortsatt fikk purring, sendte jeg det rekommandert til saksbehandleren :) Det ble ikek borte etter det :)

Gjest armagedon
Skrevet

fordi de ikke vet at de er her for å hjelp oss, virker ikke sånn.

Skrevet

Nav er heilt på trynet! De klarte å rote vekk noen papir samboeren min sendte inn, og så la dei skylda på samboeren min! Dei sa han aldri har sendt inn til dei. Dette skjedde 2 gonger i løpet av 2 mnd i vinter!

Skrevet

Jeg ville tatt saken videre opp i NAV-systemet. Det får da være måte på frekkhet!

Ellers så kan vel dette være en påminnelse til oss alle om at slike viktige skjemaer bør sendes rekommandert. Bare så synd at man først kommer på det i etterkant, når det likevel er for sent :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...