ida23:) Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Noen har sagt til meg at man kan lære mye om sin egen fødsel fra sin egen mamma. Mamman min gikk en god stund over termin med sine barn, vil jeg også gjør det da kanskje? noen som har erfaringer med dette?
Tredjemann på vei :D Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 I mange tilfeller stemmer nok det der ja, i hvert fall for min del. Mormor fødte 8 barn før termin, mamma fødte 4 barn minst 1 uke før termin, søstera hennes (tanta mi) fødte alle sine 5 en god stund før termin og jeg fødte førstemann 2 uker før termin. Er derfor helt sikker på å føde før termin også denne gang:-)
Supermamm Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Min mor har født rundt termin med mine søsken, tror et par dager over og 1 uke over med meg. Selv fødte jeg 3 dager over termin. Felles for oss var at fødselen var igang etter at slimproppen hadde gått. Så jeg er spent på denne gangen om den går og om det blir fødsel da:)
1976 kreps Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Min mor fødte før termin med sine 2 barn,men jeg gikk overtid 5 dager med første,så 10 dager med den andre,men da ble jeg satt igang.Er veldig spent når denne kommer siden det er ganske tett med den forige,bare 16mnd. i mellom
Sjokoholikern Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Mamman min har hatt 5 helt forskjellige fødsler. Noen før termin, og noen etter termin. En måtte settes i gang og varte en stund, og en var over på under 15 minutter. Så man kan aldri være sikker, alle fødsler er forskjellige, tilogmed for samme mammaen.
Viktory87 Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Legen på sykehuset sa at det kan være arvelig med sen/tidlig fødsel. Det stemte ikke her, for sist gang gikk jeg over 7 dager:), men min mor fikk meg 4/5 uker før termin og min lillesøster kom ca 1 uke før termin. Men det vi hadde til felles var att fødselen begynte med att vi begge fikk hold i den ene siden, så startet riene skikkelig:) hehe... Så vi får nå bare se når nr 2 kommer da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå