Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Skal starte opp her nå og har et par spm som jeg håper dere kan hjelpe med: Ga dere smaksprøve (og full porsjon for den saks skyld) blandet med mme eller mm? Jeg sliter med å pumpe, så ser for meg at jeg må gi henne med mme... Og hvordan gjør dere evt det? Lager jeg først en mini-porsjon med mme og sper grøten i den, eller hva?? - Eller skal jeg rett og slett kjøpe den grøten som blandes med vann? Hvordan gjorde dere det da dere introduserte? Tusen takk
"husmor"med lille Nora Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 eg brukte mme.. for eg ammet ikke og da var det bare mme og gi henne. da tok eg litt mme og 1-2ts med grøt. kjøpte maisgrøten. gidde eg 1-2 ts i noen dager så øket eg gradvis. begynte å gi på dagen for å se om hun reagerte. når hun ikke gjorde det gav eg på kvelden.. de står at tilvenningen skal være i 2 uker. (fikk beskjed om det) så etter ca 1 mnd var vi oppe i en full porsjon. lykke til;) vis ungen din blir litt hard i magen kan det hjelpe med litt svisker eller malt oppi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå