MamiMaribel Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 lager du eller kjøper du i pose når du skal servere til gjester ?
Babykilo Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Pose, for jeg har liksom blitt opplært til at det nesten er en gudegitt gave og lage ordentlig hjemmelaget grøt. Skal ha det i dag. :-)
Mamsen87 :) Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Lager alltid rømmegrøt selv. Syns det blir bedre enn de på pose.
MamiMaribel Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2008 hehe, ok.... jeg har bare smakt ferdig, men tenkte at jeg burde lage selv når jeg skal ha gjester - men har aldri gjort det. er det stor forskjell i smak ? smaker den ferdige pose når man har smakt hjemmelaget ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå