Gå til innhold

Trenger masse oppmuntring for å holde ut....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg bare så drit lei av hele graviditeten at jeg tror jeg spyr. Har hatt konstante kynnere de siste dagene og i helga trodde vi faktisk at noe var på gang da kynnerne ble kjempe vonde , noe som varte i 1,5 time.og i går bebynte det igjen ca kl.20.30 og varte til kl 24.00 og dabbet sakte men sikkert av igjen.Nå er det påån igjen med masse kynnere og noe vondt, men ikke noe som tilsier at fødsel er på gang. feks smerter som åpningsrier o.l. De vondeste kynnerne varte bare i 10-12 sek i går og kom ganske hyppig. Hva skal jeg gjøre da? dette er vårt 3 barn så jeg vet hvordan åpningsrier kjennes ut...

Er bare så fortvilt akkurat nå... :-( har 34 dager igjen til termin -det er lenge det hvis de siste ukene skal være sånn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til! Det er lov å føle seg litt motløs og sliten når man har vondt!

Men vet du hva - du er tøff og klarer det!! Og så vet du at det kommer en liten en som du virkelig har jobbet for. Og som du betyr så mye for!

Skrevet

takk for at du orket å svare, jeg kjenner at det hjalp med litt oppbacking. Godt at slike steder finnes for oss gravide...

Skrevet

Hver kynner du får bearbeider livmorhalsen og forbereder den på å åpne seg. På svangerskapskurset jeg var på sa de at hver kynner setter deg nærmere målet.

Babyen skal ut uansett. den skal IKKE være i magen din for alltid. Prøv å tenke på noe annet enn fødsel, så går tida litt fortere.

Når babyen er ute, glemmer du de kjipe siste ukene og alt er bare bra. Det er bare noen få uker av livet ditt tross alt.

Skrevet

hei på deg. Dette hørtes slitsomt ut ja. og med 34 dager til termin forstår jeg godt at du blir litt motløs. Og med to barn fra før som sikkert trenger oppmerksomhet og omsorg gjør det vel heller ikke lettere med graviditet nr. 3.

Jeg var ikke så plaget med kynnere, men hadde veldig stor mage og mye vann i kroppen. Følte meg helt pyton i tillegg til at det å bevege seg var tungt og vanskelig. For å føle meg litt bedre gikk jeg til frisøren. En klipp og farge hjalp faktisk betraktelig. og det var veldig fint å føle seg fresh på håret i hvertfall da jeg var på barsel.

Så hvis du orker: gjør noe for deg selv. Du både fortjener det og behøver det for den fantastiske jobben du gjør. Stå på! Det varer heldigvis ikke evig, og så er det en fantastisk premie med barnet til slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...