Plutseliten :) Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 har jeg skjønt at jeg har fått en skikkelig liten luring i huset Etter skogsturen vår,var jeg på kjøkkenet å smurte mat.Minstemann var i stuen.....trodde jeg. Vi har 3 dører i 1 etasje,en ut i hagen fra stua,en ut fra kjøkkenet og inngangsdøra foran. Jeg står da på kjøkkenet og holder på.Plutselig hører jeg noe rasling og dunking på inngangsdøra..som var låst. Noen prøvde å komme seg inn,med nøkler. Stormer inn i stua for å redde sønnen min,med tlf i hånden klar for å ringe politi. Han var ikke der og jeg er rimelig desperat,løper inn og låser døra opp klar til å skremme ubudne gjester. Der...foran døra,med mine nøkler i hånden,et stort lurt smil og skøyeraktig blikk sto han...Hvinte av fryd da jeg løp etter han Nå er maten spist,og min lille engel ligger å sover...med lilla hatt,smokken og nøklene i hånden
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 ...røvern!! ;o) Enda godt han fikk lov å sove med nøklene, så han kan drømme søtt om neste gang han skal skremme mamma skikkelig!
iznogood Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Hehe.... for en liten luring :-) Synes jeg ser ham for meg der han står med nøkler og riktig skal få brukt dem.
Plutseliten :) Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2008 Dere skjønte sikkert...men ser nå at jeg glemte en vesentlig ting...haha Stuedøra sto selvfølgelig åpen...han hadde stukket av,og gått rundt hele huset Nøklene er viktig....og det er på det knippe,den før omtalte fra dritgrei lommelykta henger
dritgrei hei hei! Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 hahahahaha jeg ler av han der.... han vil trene mamman sin... lite vet han om at noen dager kan det være i drøyeste laget å forholde seg til en ettåring på tokt :-) så fint at det var en fin tyv på andre sida da i alle fall :-) Jeg kjenner at han er min venn han der, jeg liker små bøller, selvom de roter en hel del :-) jeg har en bøllkone til ham her i huset :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå