Gå til innhold

Hvor mange jobber fortsatt fullt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange her på 3. trim jobber fortsatt fullt og hvilken uke er dere i?

Hadde vært litt spennende å se, bare:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

36 uker, jobber fortsatt fullt og ser frem til permisjon om akkurat 1 uke. Jippi!

Skrevet

jeg har 7 dager igjen til termin og går fremdeles på skole for fult, satser på å få tatt eksamene og den siste prøven før eller rett etter at lille gullet er kommet og da er det like greit å få med seg det som skjer på skoen, pluss at tiden går sååå mye fortere når jeg ikke går hjemme hele tiden...

Skrevet

hei,

uke 31 og jobber fullt. Bra tråd :-)

Skrevet

er i 30 uke i morgen og jobber fullt:D Har kun vært plaget av kvalme de første 16 ukene - ellers ingenting.. vel, litt vondt i rompa og hodet innimellom, men kan ikke klage:D

Skrevet

Jobber fullt og er i uke 28 !

Håper som de to andre svangerskapene at jeg kan jobbe fullt helt ut til permisjon begynner.

Skrevet

Jeg jobber fortsatt fullt, og har gjort det hele veien. Får se hva som skjer nå de siste 5 ukene, for jeg har vært veldig plaget med kynnere nå siste dagene. Skal på sykehus om en halvtime på kontroll.

Håper at jeg slipper noe sykemelding slik at jeg får jobbet de siste 5 ukene også! :)

Skrevet

Er i min 37. uke nå. Har jobbet fullt og vell så det i det siste. Har bare 4 arbeidsdager igjen. Gleeeeder meg masse til permisjon.

Skrevet

Er i uke 32, og jobber fortsatt fullt, og har gjort det hele tiden!

Må si at jeg begynner å glede meg til permisjon - er ganske demotivert på jobben ettersom det er så kort tid igjen! Da er det ikke nødvendig å begynne på store prosjekter, og da blir det bare kjedelig rutinearbeid igjen...

Men er samtidig veeeldig glad for at jeg har sluppet å være sykemeldt og at jeg er i fin-fin form! :-) (*bank i bordet...*)

Skrevet

Jeg begynner på min 34. uke nå og er fortsatt i full stilling. Men sliter litt med nattesøvnen nå, så selv om jeg er på jobb 100%, jobber jeg nok ikke effektivt så mye mer enn 50% av tiden... Er mye trøtt. Skal til legen på kontroll på mandag, og teller litt på knappene. Skal jeg be om en liten % sykemelding, slik at jeg kan unne meg en time eller to ekstra søvn på morgenen? Samme hvor tidlig jeg legger meg, sovner jeg sjelden før 2...

Skrevet

Er i uke 36 (9 dager til permisjon) og jobber fortsatt fullt :o)

Skrevet

Er i uke 36 og jobber fullt. Glad for å kunne jobbe helt ut, men nå er det superstress på jobb pga. alt som skal fikses og læres bort før jeg forsvinner. Derfor gleder jeg meg til permsjonen starter, og jeg kan slappe av litt :-)

Skrevet

Uke 37 og jobber fortsatt fullt! Men permisjonen begynner i midten av neste uke, og endelig begynner jeg å glede meg til den selv om jeg er litt "redd" for å bli lat og sløv... he he

Skrevet

Er 32+6 i dag og jobber fullt.

men skal til legen i morgen og skal be om delvis sykemelding da.

Håper som noen over her at jeg kan få sove litt lenger på morgenen, og få slappe av slik at jeg kan gjøre litt husarbeid og være sosial igjen.

har ikke vært det på over en måned.

har vært en liten tur hos foreldrene mine, ellers er mitt sosiale liv på jobb, men der er det sinnsykt travelt, og her.... :(

Skrevet

Er i uke 28 og ble sykemeldt 100% ut svangerskapet i dag pga. smertefulle kynnere + blødning. Har vært sykemeldt 50% siste 2 mnd. Litt slitsomt svangerskap, så satser på en enkel og grei fødsel ;-))

Skrevet

Er i uke 35 og jobber 100% og mer enn det! Men begynner å bli litt slitsomt nå, vurderer å trappe ned de siste to ukene før permisjonen starter. Er jo egentlig i ok form og er jo kjekt å ha noe å gjøre på dagene :-)

Skrevet

Jeg er i uke 37 og har min siste dag på jobben på fredag før permisjon....Har jobbet fullt hele svangerskapet, bortsett fra at jeg har sluppet nattevakter det siste trimesteret. Er lege på sykehus.

Skrevet

Jeg er i uke 31 og har jobbet hele veien. :)

Skrevet

31 uker i dag, og er fulltidsstudent. Har praksis fram til 11. juni, da starter jeg sommerferien/permisjon :) Gleeeder meg :)

Skrevet

31+2 og jobber fullt.

Fin form foreløpig, så er ikke noe trøbbel ennå.

:)

Skrevet

34+4 og jobber fo to denne uken, så det blir 200% på meg :o(

Skrevet

Uke 36 and still going strong ;O)

8 arbeidsdager igjen- Skal bli deilig å roe ned litt samtidig som det har vært godt å være på jobb helt ut til permisjonsstart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...