Gå til innhold

Veldig glad- men redd!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her å leser mange innlegg, tar til tårer når jeg leser om de som mister sin lille spire!! Og man kan jo selvsagt få en til, og tar til tårer når jeg leser om de som har prøvd lenge og som har klart det!!! =)

Men hvis jeg skal være så uheldig å miste min lille spire- har jeg ingen å få ny med...enn så lenge!! Selv om det ikke var planlagt dette- gleder jeg meg, men er veldig redd!!!!

Bare håper dette går bra.......

Måtte bare få ut litt tanker her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Hei Alene... Ja uff masse triste historier. Men utrolig mange glade også =) man blir jo så utrolig følelsesmessig involvert og er så lett å sammenligne seg selv med alle andre her inne.

Er jo selvfølgelig godt å ha en hjemme som kan trøste en viss det skulle gå gale, men du har jo garantert mange rundt deg som bryr seg!!! Så lenge en har en mann, mor, venninne, søster eller hva som helst rundt seg så hjelper jo det!!!

Hvor langt er du på vei da? Hvor gammel er første mann? Hihi er det ikke gøy med det som skjer inni oss også =)

En liten trøsteklem =) å så skal du se det går kjempe bra!!!

Skrevet

Tusen takk!!

Er så koselig å lese om alt som går bra her inne=)

Sønnen min blir 3 år nå til helgen- så det skal feires med kake og masse gaver=)

Er 6/7 uker på vei, ikke helt sikker...men det er kjempe spennende, ett pittelite liv, som man har laget sammen..helt utrolig spør du meg!! Fantastisk opplevelse!

=)

Skrevet

Ja ikke sant =) såg på profilen din at det var samme pappaen... Mulighet for at dere kan bli sammenigjen??

Det er helt fantastisk... Jeg er bare 5+1 idag men er kjempe spenende fordiom!!! Tok nesten ett år før den ville sitte her, så får vi bare håpe den holder seg der inne =)

Bursdagsselskap er alltid kjekkt. Å så 17mai helgen også =)

Ha en flott feiring.

Klem

Skrevet

Vi vet ikke helt om vi kan bli sammen igjen- men vi kommer nok til å jobbe for det.

Gratulerer så masse, blir kjempe spennende dette! =) Skal krysse alt for at den skal holde seg inne( har lest at så lenge du får en positiv test er sjangsene store for at den holder seg der..håper på den jeg!!! )

Tusen takk- vi skal virkelilg kose oss i helgen- 17.mai på lørdag og bursdagfest på søndag=)

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...