Gå til innhold

Hva gjør jeg galt :-( ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har verdens nydligste jente på 8mnd. Leker med henner,duller med henne & koser med henne. Men jeg føler uansetthva jeg gjør så er hun aldri tilfredstilt nok :-( Hun suttrer så mye. Føler meg sikkelig misslykket som mamma enkelte gang. Blir ikke bedre når slekt & familie kommenterer hvor lite tilfredstilt baby jeg har. Huff.. Måtte bare få luftet tankene litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det vært sånn lenge?

Jeg er sikker på du er en kjempeflink mamma! Du gjør jo så godt du bare kan ;)

Ta en snakk med helsesøster, hun kan helt sikkert hjelpe deg å finne ut av ting.

Lykke til! :)

Skrevet

Vet du hva? Noen beibier er bare slik.

Første min var på samme måte. Sutret konstant, vi bysset og koste, bar ham og lekte. Med en gang vi la han i fra oss sutret han. Det var ikke kjekt å ta ham med ut på besøk for han bare sutret. Det ble mye bedre da han nærmet seg 1 år og kom seg litt mer rundt på engenhånd. Nå er han 3 år og en helt normal gutt. :)

Har fått nr 2 nå og det er en helt annen unge. Stråler som en sol dagen lang og krever svært lite. Jeg har ikke gjort noe anderledes med han. Tror bare det er personlighetene deres.

Det blir bedre!

Skrevet

Signerer forrige anonym: Min første baby var også sånn.

Men det ga seg da hun ble litt eldre, og hun utviklet seg til en veldig snill og rolig og blid jente. Nestemann, som var "drømmebaby" ble mye mer sint og trassete da hun vokste til.

Så det er sikkert bare personligheten, ikke noe du gjør galt.

Skrevet

Jeg tror ikke at du gjør noe galt jeg. Kanskje hun sutrer bare fordi hun trenger å sutre litt?? Hvem vet? Så lenge du har gjort ditt beste, så er det ikke noe mer du kan gjøre. Bare la henne få sutre litt du. Kan være sundt for henne å få ut litt føleser også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...