Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Av tærne til babyen altså.. Trodde ikke det kunne lukte tåfis av sånne søte små.. hehe Er bare når man kommer helt innpå, men.. Bader ikke mer enn en gang i uken pga tørr hud, men vasker jo hver dag da, inkl. føttene.. Er det normalt, eller er babyen min mere smelly enn andre ? hehe
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 likter tåfis her å gitt... menneh babyer SKAL bade MINST annenhver dag... bare og bruke badeolje og bebyolje det... ærsj tenk hvis du dusjet en gang i uka og ellers bare vasket deg.. ville ikke det vært ekkelt??
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 eh, nei babyer SKAL ikke bade annenhver dag.. ikke de babyene som har atopisk eksem hvetfall, slik min har.. Både helesesøster og lege har gitt meg beskjed om max en gang i uken.. Også er det litt forskjell på svettekjærtler til voksne og babyer da.. hehe
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Lite opplyst 13:35? På barsel sa de at man kan velge hvor ofte man vil bade babyen. Hver kveld eller en gang pr måned. Alt var greit,siden ikke babyer svetter på lik linje med oss voksne blir de heller ikke "skitne" i den forstand. Ta å spør helsesøster om den påstanden der du! Lurer på hvor folk tar det fra noen ganger... Som HI sier,har babyen hennes tørr hud så hun kan ikke bade den for ofte.. De med atopisk eksem skal bade enda sjeldnere... Les eller ring 13:35.. Og ikke uttal deg når du helt klart ikke har peil
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 en gang i mnd?????????????? du må jo være heeeelt dum... ærsj
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Det er sant! Ring en barselavdeling ett eller annet sted i landet å spør!!!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 Hehe, noen er så dårlig opplyst ! Selvfølgelig mååå man ikke bade babyene annenhver dag.. Du har nok ikke en spessielt luktende baby, lukter litt små surt av tærne her innimellom og
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 Min lillegutt bader annenhver dag og blir vasket de andre dagene, blir litt tåfis lukt her også:-) Fikk sjokk første gangen jeg luktet det, trodde absolutt ikke at så små bebiser luktet tåfis:-)
Spirevipp med go`gutten Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 Samme problem her også :-) Ikke spesielt søtt med en baby som lukter tåfis... Jeg bader lillegutt hver 3.dag, og jeg har begynt å tørke mellom tærne med en q-tip etterpå. Tåfislukta er hvertfall borte her i huset etter jeg begynte med det :-)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 Min lukter også tåfis! Men han er klam på føttene og i hendene i tillegg, mistenker at han har arvet det etter sin far :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå