lillebilla Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Før helga så sa du att du skulle se på meg senere, så jeg lager en tråd så kan du se når du orker? :-) Når blir jeg gravid (er jeg gravid nå?) kjønn? hvor mange ser du til sammen på meg? :-) Ser du forresten når vi kommer igang med husbygging? :-) Meg: 020386 Han: 260780
magica fra tryll Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Hei! Ja det husker jeg. Tar deg nå innimellom. Lillemann er våken, så da rekker jeg ikke fler. Enten er du gravid eller så blir du i juni. Jente. Får tallet 3 på antall barn jeg. Husbygging i oktober?? Er helt på jordet kanskje? Klem
lillebilla Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 Hååper jeg er det nå, men er alt for tidlig å teste.. tester vel 20-22 mai tenker jeg.. 3 barn ja, er akkurat det antallet jeg vil ha Husbygging i oktober var ikke så dumt det, vi snakker om det, er bare masse som må ordnes først Ville helst ha begynt å bygge nå, men får se når det skjer
magica fra tryll Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Hei. Ja da var jeg kanskje ikke helt på jordet da:) Hm har IKM rundt 21 mai jeg... Vi får se da..Spennende
lillebilla Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2008 Spennende ja.. føler meg så rar for tida, hehe, negativ, oppblåst, og lei.. Takk for att du ville spå meg! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå