eventyr Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Er det noen som har erfaring med denne? Ser at Reflex selger den for 1990,- såvidt jeg kan se MED base. Er jo tusenlappen billigere enn Maxi Cosi Cabrio(?) Er dette en bra bilstol? Ser helt klart fordelen med base, men syns det blir dyrt med 3000 for dette. Det at dette er en billigere stol, går det på bekostning av sikkerhet og komfort for barnet?
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 vi har kjøpt denne stolen.. har prøvd den på ungen til søsstra mi og syns den var genial.. vi kjøpte den på tilbud til 1599,- og skal kjøpe vogna (trilla) fra graco som du kan klikke bilstolen.. bilstolen har fått bra kritikk i test på forbrukerrådet.no
eventyr Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 Flott, takk for svar! :-) Stolen kommer på tilbud i juni på reflex til 1600 eller noe sånt, så kjøper den da. Har også fått den anbefalt i butikken, og jeg har lest testen på forbrukerrådet.no
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 vi kjøpte vår til 1500,- på tilbud for ei stund siden.. var nedsatt pga bytte av farger tror jeg.. så det dumme er at vi ikke fikk vogna i samme farge slik som vi ønsket (har ikke kjøpt trilla enda pga dette).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå