¤A-09¤ Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Har aldri hørt om de og hjemmesiden deres sier bare at det er for unge jenter. Kan den sammenliknes med noen kjente kjedebutikker med tanke på klesstil og pris? Ser de har butikker i Tønsberg, Larvik og Oslo bl.a og skal åpne i Drammen......
M by M Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Litt av hvert. De har vel egentlig klær til de fleste syns jeg da. Fra 18 til 40 ihvertfall. De har mye fine kjoler, jeans, topper, osv osv. Har handlet masse på Floyd og vært fornøyd med komfort, design og kvaliteten. Kan vel sies at prisene er helt ok. Jeansene koster vel fra 500 kr og oppover og kjolene rundt 3000. Så litt rimelig og litt dyrt. Eneste jeg misliker med de er at de har så sinnsykt gira selgere! De flyr jo inn i prøverommet. Har vært på Floyd i larvik, tønsberg og oslo og de er alle slik. Men også hyggelige da og man får skikkelig service.
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Sist jeg kjøpte meg en Floyd kjole var den bittelitt for vid oppe,så da kom damen inn til meg i prøverommet og sydde kjolen mens jeg hadde den på meg,helt topp og super service!!! Akkurat sånn at jeg kjøpte kjolen!!
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 B-young butikkene har floyd merket-har iallefall alltid hatt det tidligere når jeg jobbet der:-)
Mamsen87 :) Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Nei, den kan ikke sammenlignes i det hele tatt!! Myyye penere tøy der også en del dyrere. Kjøpte meg en kjole der for noen dager siden, den betalte jeg 1000kr for. Men absolutt værdt hver eneste krone. De har helt nyyydelige klær!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå