Gå til innhold

Trenger noe bra musikk..:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lasta ned American boy med Kanye West, Scream med Timbaland og Don`t mess with my man.. Trenger mange flere!!! Skal kjøre langt og trenger musikk som holder meg våken på turen!

 

Har dere noen bra sanger på lur?

Trenger fryktelig mange svar nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

No one - Alicia Keys

Buttons - Pussy cat dolls

Afrodisiac - Brandy

What's on your mind- Madrugada

 

God tur!

 

Skrevet

Takk Mamma07:)

 

 

Noen som vet hva den nye madcon-sangen heter da?

Og har ikke pink og gwen steffani noe?

 

Skrevet

dytt

Skrevet

Hva slags musikk er du ute etter da? "Holde seg våken?", "synge med av full hals?" ballader?, gammelt, nytt????

Skrevet

Visst du liker sommerlåter og listepop må du ta deg en tur innpå www.radio1.no der har de 1-30 beste mest hørte låter-liste. Og du ser hva som spilles NÅ, i tillegg til at du får høre "smakebit" av de alle sangene:)

 

Basshunter - Camilla er sykt bra for tiden da;)

 

Skrevet

LIVE - lightening crashes

 

Den MÅ du bare ha i bilen!!!

Griner og synger om en annen hele tiden til den=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...