Mummimamma;-) Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Jeg er i uke 10, og får av og til stikkende smerter i underlivet, så jeg må hive etter pusten. Det skjer spesielt hvis jeg gjøre en brå bevegelse eller hoster. Hva er dette? Blør ikke, men kan ikke huske at det var sånn to første ganger. Noen som har opplevd det?
ltn :) Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 kjennes det ut som egglederne sitter fast eller noe i den duren?
Mummimamma;-) Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2008 Ja det kan man godt si. Det er litt ut fra midten på hver side, sånn ca ved trusekanten (ikke maxi sloggi altså:-))
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Ja, det har jeg også. Hvis jeg reiser meg veldig brått opp så får jeg skikkelig strekk helt på siden av livmoren, er så vondt at jeg må krøke meg, men varer bare et par sekund. Det er visst disse ligamentene som strekker seg. Ikke noe farlig.
piha Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 jeg får også det. Jeg er også i uke 10, og har vært på ultralyd og jeg får vondt akkurat der fosteret sitter i livmoren (føles det ut som i hvert fall). Jeg tror det er helt normalt og jeg tenker som så at det er en sunn følelse. Jeg vet at alt står veldig bra til med min lille peanutt, så da legger vi til grunn at den smerten er fordi den holder seg så godt fast !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå