nikita_og verdens2nydeligste Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 skrev et innlegg her igår om jeg hadde fått vite at mannen min hadde hatt et forhold.. det siste døgnet har vært jævlig, svingende fra dette ønsker jeg å komme meg gjennom til dette vil jeg ikke... mye gråt fra begges parter, og føler som om hele livet mitt er revet i filler. vet ikke hva jeg vil, men kunne bare trengt en klem og noen som holdt rundt meg og sa at dette vill gå bra uansett hvilken vei jeg velger..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Det blir lysere dager, klemmer deg og holder rundt deg:o)
PAVEEL Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 men det er akkurat det det kommer til å gjøre:-) det vil gå bra uansett hvilken vei du velger:-) kleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!!!
fox`y Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 huff:( sender deg en go klem jeg. så håper jeg d årner seg for deg...
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Det er jævlig nå, men du overlever. Som jeg skrev i går; du trenger ikke ta et valg nå. Be mannen din flytte ut for en periode, og tenk bare på deg selv og barna. Dere har sikkert godt av å tenke på hver deres kant. Du kan ta en endelig avgjørelse når du er klar. Gjør noe gøy sammen med venninner - og snakk om det. Gråt ut sammen med gode venner og bare la livet være kjipt. Du finner raskt ut hva du vil når tiden er inne. Sender deg en stor klem! Ja, mannen din er en idiot - selv om du elsker ham. Er helt ok å sende en du er glad i ut av huset fordi du trenger tid til å tenke.
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Det der fikser du uansett, gi deg selv tid, tenk og følg magefølelsen din den pleier stemme.
nikita_og verdens2nydeligste Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. mai 2008 takk er bare så redd for å bli alene, eller kanskje mer redd for å bli ensom.. vet ikke hvordan jeg skal klare en tilværelse som alenemor til 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå